ärsyttää. mä olin niin valmistautunu siihen että oon kotona yksin ja saan vaikka mitä tehtyä! no ei. ei vaan kiinnosta. tai kiinnostaa mutta kun ei jaksa. koko ajan mä siis jotain teen mutten mitään loppuun asti. alotin virkkaamaan perhosta. joo, vielä ku jaksais sille vartalon ja tuntosarvet ni se vois näyttää joltain muulta ku myttyseltä lankakasalta..sitte päätin tehdä pääsiäisen kunniaks kanasen tipusen. no mulla on nyt tommonen keltanen T:n muotonen tilkku =D.

sitte mä aloin tilkkuilemaan, meinasin ensin tehdä tyynyn mut ei, liian iso. sitte aattelin että patalappu saa riittää. no sehän vaatii se tilkkuilu kuitenki ensin mittailua, leikkailua, kankaan valintaa, silitystä, päätöksiä,päätöksiä..joten mä en jaksanu tehdä patalappua. se ois vaatinu jotain sisäänsä ja se oli just se kohta mikä oli liikaa x). ihme tyyppi oon. no mutta, tämän sain aikaiseksi:

469478.jpg

tilkkupussukka siitä tuli. mitä sillä teen, on kysymysmerkki. tosin just nyt tuli mieleen semmonen..oisko ihan tyhmää, ku mähän sain maukan mummolta aivan tajuttoman kasan kankaita tilkkuilua varten. taitaa noi kukkakankaat olla just niitä. ni mitä jos laittais tonne pussiin vaikka rairuohoa ja semmosen tipun mikä tosta tilkusta on tulossa, ja lähettäis pääsiäiskorttina? oisko se tyhmää? tarkoitin siis rairuohopussia..

täytynee alkaa puuhastelemaan, nyt iski innostus. ensin otan kyllä särkylääkkeen, meinaa puskee migreeni ku tosiaan en jaksanu hakee oikeeta ompelutuolia ja toi mikä tos oli tarjolla on aika tosi paljon liian matala. pikkasen jumahti niskat vaikken kauaa ommellukaa..

joo, syön, otan ibuprofeiinia pakon edessä ja sitte mä puuhaan :).