nii. tuolla aiemmin siis kun maukka tilas multa villapaidan ja tiksa kielsi sitä tekemästä koska muuten tulee ero vuoden sisään..ni mä oon ratkassu et miten mä tästä selviän tästä ongelmasta. olen niiiiin fiksu. katsokaas. teen villapaidan. ihan vaan semmosen tavallisen paidan mikä nyt sattumalta vaan on neulottu maukan valkkaamista langoista..se ei kai oo kiellettyä ;). niin ja sitte se myös saattaa sattumalta olla just oikeen kokonen maukalle. sekään ei ollu kiellettyä. no, sitte mä esittelen sen paidan maukalle. ja MYYN sen sille! mitä siihen sanotte? paitsi että mä oon nero ;).

meiän henkilökuntaetuihin kuuluu paljon hyviä alennuksia ja paras asia kaikista on ilmaset leffavuokraukset! tosin luonnollisesti sillä ehdolla ettei sitä kaikista uusinta settiä vuokraa sieltä oikeitten asiakkaiden nenän edestä. meitähän tuo ei haittaa ku niin vähän ollaan ylipäätään katottu leffoja et on kyllä paljon näkemättä. eilen sitte päätettiin että vois sitte tän kunniaks kattoo jonku leffan. no eihän me kyllä siis ikinä päästä yhteisymmärrykseen siitä mitä vuokrattais, ei ainakaan kovin nopeesti.

mä en voi kattoa kauhuleffoja. koska jo twin peaksin eka jakso oli liikaa vaikka mulla oli maukka pitämässä huolta. siis huom! mähän olen se tyyppi, joka on katsonut yksin jakson sarjasta 'siskoni on noita' ja nähny painajaisia. eikä ees vaan yhtä yötä. huoh. no kerran mä ylitin itteni ja katottiin ring. voi taivas se oli aivan kamala ja mä oon nytki ihan kananlihalla ku edes ajattelen sitä..vaikkakin haluisin nähä sen kakkosen mut muistaakseni tiksa sano et mun ei varmaan kannattais sitä kattoa. jeh. no niin siis, maukkaa ei kiinnosta juuri mitkään suomalaiset elokuvat, mä en tykkää komedioista, maukka ei tykkää (yllätys yllätys) mistään romanttisista pläjäyksistä eikä tyttöjen leffoista muutenkaan (miksköhän?) ja mä en taas tykkää sotaelokuvista enkä väldeen ihan mistään toiminnastakaan ja..no, voitte sit vaan kuvitella miten hauskaa se leffanvuokraus on. joo ja siis r&a osasto on ihan..siis sinne on turha mennäkään.

no, nyt me päätettiin et hittoako sitä sitte miettimään. tehdään niin että mä vaan riipasen siitä jonku leffan mukaani ja katon nyt sen verran ettei se oo kauhua eikä rakkautta. tulin kotiin mukanani elokuva 'maria full of grace'. näin se muistaakseni oli? suomennettua nimeä en tiedä, en tullu kattoneeks. se kerto semmosesta kolumbialaisesta tytsystä (no arvatkaapa mikä sen nimi oli) joka otti loparit ja alko muuliks, eli nieli kilokaupalla kamaa ja salakuljetti ne jenkkeihin.

semmonenhan se oli..en oo ihan satavarma mut mulla on semmonen mielikuva että ikäänku siellä ois lukenu et se pohjaantuu sen verran tositapahtumiin et se on kerätty usean tytön elämästä se tarina. tulipahan katsottua. on nähty parempiakin. oikeestaan mulle ei siitä lopulta jääny muuta fiilistä ku se että kerran ku pääset ameriikkaan ni sinne jäät koska se on niin täydellinen ja paras ja suurin plus kaikki tyypilliset mejenkitollaanparhaita-p*skat. mut jäipähän jotain mieleen xD.

nyt mä voisin taas vähän hyökätä lankojen kimppuun..ihanat vauvan tossuset tulossa, tai siis toisen jo tein ja nyt sen toisen vois sitte vaikka alottaa. ook:n kuukauden tekeleenkin kävin vihdoin tänään kurkkaamassa ja aiheena on 'retro'..ihana aihe :). pari ideaa on jo, mutta ehdotuksia otetaan vastaan. kyseessä on vaihtari, joten kokorajoituskin on: pitää mahtua A4-kirjekuoreen.