juulian luona voitettu arpajaisvoitto siis. vallan olin ihmeissäni kun voitin - luin ilmeisesti vain puolet lauseista ja en sitten ymmärtänyt ollenkaan että osui kohdalle..noh, ei taida tarvita hetkeen odotella mitään voittoja mistään ku on jo kahteen kertaan onni suosinut:). juulian paketista ei nyt ole kuvaa tarjolla, vielä siis, kun nyt en jaksa kaivaa kameraa ja blaablaablaa, mökkireissustaki on kuvia ja neki pitäis nimetä ja voi että ku on rankkaa. oikeesti kyllä mun on laitettava siivous etusijalle nyt, keittiö on just sen näkönen ku siellä ois kaks päivää tehty mehuja - tänään tein vielä satsin puolukkamehua ku kerta vauhtiin pääsin. nih. semmonen selitys tällä kertaa.

poikkesin siis vaan kertomaan että paketti on perillä. mä olin ajatellu että mä kanssa haluun järjestää arpajaiset koska se on vaan niin hauskaa, ja koska kaikki muutki ni mäki..olin jopa niin pitkälle ajatellu että ku 10 000 käyntiä menee rikki ni sitte siinä kieppeillä. mutta. ensin mä sain sen kassi-alman ihanan arpavoiton, muistatteko? kaikkia ihani diddl-tavaroita ja suurimpana suosikkina se ihana rasia, joka pitää nykyään huolta mun neuloista ja silmukkamerkeistä (siis korviksista..).

nyt tuli sitte tää juulian paketti ja seki on niin ihana että mulle tuli niin kovat paineet että en ehkä ikinä järjestä mitään arpajaisia. siellä oli ihan ensinnäkin aivan mielettömän hyvää suklaata! mistä ikinä tuommonen on peräsin? sieltäkö prahasta muuten? en oo koskaan nähny. no ei nää kukaan muukaan, mä söin ne jo, kjähkjäh. ei niitä siis ollu enempää ku 2 semmosta pientä..no okei, ei mitään pieniä vaan semmosia jättikokosia mollukoita. aivan ihanan makusia. kiitos :). ja ihanat kääreetki niissä oli, ne mä sitte esittelen kyllä, tiedätte sitte jos näätte että semmoset on hyviä karkkeja. ne tulee varmasti jatkokäyttöön. ne kääreet siis. onko tää mun teksti vähän sekavaa?

sitten siellä oli minulle osoitettu ihana ihaa-kortti ja lisäksi valikoima erilaisia kortteja tuleviin käyttöihin. hyvin oli valittu kortit koska kaikki oli semmosia kortteja mitä lähettelen, tai sen tyylisiä. siis että oisin voinu iteki ostaa. ja vielä siellä oli 2 kerää colorado-puuvillalankaa. hyvän väristä, vihreää siis. siitä on kiva tehdä jotain koska se tuoksuu ihan suklaalle =D. siitä tulee ainaki kesäks mulle jotain päähänpantavaa.

sitte siellä oli jotain aivan ihmeellistä! tämmönen rulla, mistä mä ensin katoin että mitä tuolla vilkkaa (siis joo, en saanu pakettia ees kokonaan auki ku piti sitte sieltä väleistä kurkkia..) että onko se jotain koristeteippiä, näytti ihan semmoselta. sitte katoin että se mitään teippiä ole vaan jotain nauhaa. mut ei. se on siis hemtexin pyyhe! siinä lukee että pistä veteen ja katso kun se kasvaa. (tuli muuten tosta mieleen lontoossa siellä..suvi missä se oli???..jossain kuitenki oli ihan mielettömän mahtava  kauppa mistä löyty siis vaikka mitä hienoa, heinin invisible jim muunmuassa. itelleni toin sieltä miehen..ja teppo ainaki sai naisen. semmoset pikkupikkupaketit mitkä oli just samanlaisia, tai toimi samaan tapaan - ne piti panna veteen ja sitte ne kasvo. se oli niinku 'grow a lover'-paketti. mä en oo tehny sille mitään, teppo vissiin kokeili ja siitä tuli joku epämuodostunu lover..oliko se niin?).

joo siis eniveis, tämä on siis semmoinen käsittääkseni kasvatettava kasvopyyhe! kaikkea sitä..en oo ikinä ees kuullu moisesta. täytyy kokeilla. otan sitte tilannekuvia ni voidaan kaikki yhessä ihmetellä ;).

p.s. arvatkaa mitä? mä kirjotin tän ihan koko jutun ja olin just tallentamassa sitä, ni tuli semmonen olo et hitto jos tää kone tilttaa tai netti pätkii ja se ei tallennu ni joudun kirjottaa koko jutun uusiks. fiksuna tyttönä sitte kopioin tekstin ensin. ja niin siinä kävi. ei tallentunu. netti on kiukkutuulella. hah. tää oliki pienen ihmisen voitto tekniikasta!