ensinnäkin aloitamme kiitoksilla! suuret kiitoksen siis minituulelle joka meni ja teki minulle napin :). itseasiassa spostiin oli tupsahtanu monta nappia, kaikki aivan ihania. toiset sitä vaan osaa ja jaksaa ja viitsiikin vielä. valitsin lopulta kaiken pähkäämisen jälkeen tuonne tuon jossa on 'minun' kuvani. se on sinänsä totuudenmukanen kuva musta että tukka on usein ponnarilla =D. ehkä hauskin oli nallenappi ja olin sitä jo ottamassa, mutta herra nalle sanoi että varmasti kyllä loukkaantuu moisesta. näytän sen teille silti:

490992.jpg

(voihan sen siitäkin napata ;))

no niin. eilen sain siis kaikki pääsiäiskoristelut valmiiksi, lukuunottamatta tota ruohoa joka kasvaa tuskallisen hitaasti. ens vuonna muistan varmasti ostaa sitä ohraa, prkl. mä nyt kuitenkin elän toivossa että se tässä parin päivän aikana ottais hullun loppukirin ja pääsiäisenä mä voisin sitte esitellä kaikille maailman tuuheinta rairuohoa..joopa joo.

eniveis, mitään en teille näytä kun tuli läheteltyä jotain eteenpäinkin. pari korttia tein siinä sivussa, nekin esittelen sitte..tai mitä mä oikein sekoilen? eihän me lähetetty kortteja ku mummoille ja mun porukoille, ja ainakaan ne mummot ei muuten tasan varmana käy täällä lukemassa :). meiän mummo oli ihan pulassa jo ku se sai kännykän, tai kai se on vieläki pulassa jos se sammuu..joka tapauksessa en usko että se ykskaks on sinne hommannu läppärin ja liittymän. eli pääsiäiskortteja, kokonaiset kaksi kappaletta (koska ne meiän porukat saattaa käydäkin):

maukan mummolle lähti tällainen hienostelukortti:

491027.jpg

maukan toinen mummo ei saa korttia. ei vaan, ei lähetetty ku taidetaan käydä siellä pääsiäisen tienoilla..tai ainaki maukka saattaa käydä, mähän oon pe ja la vielä töissä. plaah. mun ainoa mummoni sai tämmöisen kortin:

491029.jpg

eli aika nopeita kortteja tuli taas tehtyä. tämmösen teen varmaan maukan toisellekin mummolle ku nää on näitä leikkaa-liimaa-anna-kortteja. laitan nyt kuitenki tähän samaan loputki, tänään ne taitaa olla perilläkin sitäpaitsi..eli porukoille (minusta ihana :)):

491030.jpg

hah :). siellä lukee tekstiä jäniksistä, kopioin jostain luontokirjasa niitten syksy- ja talviruokatavoista. lisäsin loppuun jotain että 'keväällä jänikset viihtyvät tulppaanipuskissa ja ruokavalio koostuu lähinnä pääsiäismunista'. hih. mun lempparikortti. sitte ne tiput tulee vielä samaan rahaan ni uskotte että oon tehny muutaki ku röhnänny ;):

491032.jpg

maukan mummolle lähti yks tommonenkin..niin ja sitte laitoin sen tilkkupussukan sinne kun sieltä tosiaan niitä tilkkuja silloin sain - juuri niitä samaisia tilkkuja josta meiän keittiön verhot on tehty..ohjeita tipusiin keräsin sieltä täältä ja lopulta tein kuitenki niin ku itte tahoin. niinku mä aina teen. eli tein silmät helmistä (ja jokaiselle erilaiset että ne on niinku persoonia. toiki tuol takavasemmalla jolla on vihreet silmät, se on juoppo, sen toinen silmä harittaa miten sattuu..), ja pyrstöosion ihan vaan höyhenistä ettei multa vaan lopu langat xD.

semmosia..eilen oli tosiaan elämäni ensimmäinen kkauppapäivä. ei valittamista. kaupassa on kyllä kiva olla töissä, se taitaa vaan olla sitä ominta mua. jos siis otetaan huomioon se, että aika mahdotonta olis mun elää käsitöiden teolla. tänään menen taas, tai joka päivä. paitsi pe ja la ku on kioskipäivät..eniveis, ihan innolla menen sinne. kiva olla tommosessa paikassa töissä missä hommat on hyvin organisoitu. ainaki näin arkena, pyhien lähestyessähän sen aina näkee sen oikeen totuuden.

mutta mukavaa siis oli, mä olin jo ihan valmistautunu siihen että joudun vaan koko neljä päivää hokee ittelleni että 'tää viikko vaan, kestät kyllä', mutta ei onneks. pai tö vei, mun pitäis muka lähtee koiran kanssa ulos ja siis arvatkaa..tuol vihmoo jotain epämäärästä joka ei ole siis vettä eikä räntää eikä oikein luntakaan. eniten kuitenki lunta. hitto ku mä niin toivosin että ei nyt mitään takatalvia ainakaan tällä viikolla ku tää on just se ainoo viikko ku mä joudun ajamaan 80 km/päivässä..huoh.

lähdettävä se on.