tulin vain kertomaan teille että mä sain valmiiksi maailman ihanimman laukun :). mä oon hirmusen tyytyväinen siihen, tykkään siitä paljon. ja varsin iloiseksi mut saa se, että se on virkattu! kyllä musta vielä kuulkaa virkkaaja tehhään:

637231.jpg

pahoittelen taustaa ja kaikkea muutakin kuvassa esiintyvää ylimääräistä tai puuttuvaa ;), laukun kuvaaminen on oikeesti vaikeeta. kokeilkaa vaikka. varsinki ku ei tota saa noista kahveleista minneen roikkumaan. laukkuhan löytyypi novitan keväästä. siinä se on tehty cocoksesta ja ilman helmiä.

mä halusin käytännön tyttönä sen värisen laukun että se sopii ainaki suurimpaan osaan mun vaatteista, joten ne cocokset ei tullu kyseeseen. sanni sai mut snyn aikana ihastumaan tennesseehen joten sitä sitte. mustana kiitos. kotona totesin että eihän noi ylimääräset virkatut rimpsut näy jos on mustaa mustalla, ja muistin sitte suvin lahjottamat helmipussukat. sieltä löyty nämä ihanuudet ja virkkasin ne sinne sekaan.

637233.jpg

nyt kun aloin muistelemaan ni taisin ostaa tommosta samanväristä ainoa kerällisen..ehkä vähän luumumpaa, mutta eniveis, voin sitte talven tullessa tehdä laukkuun sopivat tumput. jos vaan jaksan.

en tiedä meneekö tää nyt ihan virallisesti fufoiluun..? laukku tuli kyllä tehtyä kohtalaisen nopeeseen tahtiin, mutta langat ja sangat on lojunu kyllä jo aika kauan..njääh, ei ne ihan niin kauaa ookaan. joka tapauksessa, nyt koivunlehtishaalin kimppuun. jos mä saan siitä ikinä oikeesti valmiin, ni se on kyllä sitte jo hemmetin iso ihme.