ei sentäänkään, vaan kivi, hiili ja meikkisivellin =D (joojoo ja valottunut kuva mut ku ikkunast tuli valoo ja ilman salamaa oli pimeetä ja emmä vaan jaksanu ku näihin 'ennen'-kuviin ei jaksa panostaa aina)

937674.jpg

hiili on siis rehellisesti yläasteenaikasesta koulusta varastettu (olen rikollinen), meikkisivellin on duroyn äärimmäisen hyvä luomivärisivellin, suosittelen lämpimästi kaikille. kivi on savonlinnasta, tuosta viereiseltä hiekkatieltä. olin koiran kanssa lenkillä tässä eräänä iltana ja toi kivi oli tupsahtanu siihen kadulle jostain. se ei siis ollut siinä ku aikasemmin käytiin ulkona ;). eniveis, se oikein huus mua - näin sen jo kaukaa ja tiesin heti miltä se näyttää, kävelin ohi ja käännyin 5 metrin päässä takasin ja kannoin kiven kotiin (tai ensin se pääs meiän kanssa lenkille). mä pesin sen ja kuivatin sen ja eilen otin hiilen ja sudin käteeni ja vietin sen kanssa 10 minuutin laatuaikasession. jälkeen-kuva on jo paljon parempi:

937677.jpg

ma ten siitä elefanttisen kirjapainon :). mulla on siis paljon elefantteja, ne asuu tuolla kirjahyllyn päällä (ja kyllä, kärsät ikkunaan päin :)) paitsi tää on täällä omassa rauhassaan.

mie tykkään siitä. ja maurikin tykkää siitä joten olen tyytyväinen.