vettä sataa sitte ihan kaatamalla. käytiin just ulkona, uhmattiin säätä ja tultiin koko porukka ihan litslätsmärkinä sisälle. ihanaa :), mie tykkään syksyn sateista..ainaki näistä ensimmäisistä, heh. ja ainaki silloin ku on tulossa kotiin päin. pääsee kuiviin vaatteisiin ja lämpimään suihkuun ja peiton alle kuuman teen (rommitotin) kanssa. en oikeesti juo rommitoteja.

tänään tuli käsityölehti :). siinä oli juttuja mulle..ja eka kertaa anu harkki onnistu läväyttämään sinne jotain minkä aion tehdä. jostain syystä en oo tykänny okein mistään niistä sen ideoista. sit tykkäsin siitä paperinarusta virkatusta lamppujutskasta..ja oli siellä kaikkee, vielä ku ois aikaa. tänään oli muutenki ihana päivä. heti aamusta suoritin sen mitä eilisestä siivouksesta jäi suorittamatta, imuroin siis. no joo mun piti myös pestä lattiat mut ku sato ja on koira ni se ois ollu yhtä tyhjän kanssa. sato siis jo aamulla, tai myös silloin. lähettiin vimmun kaa ulos ja otin harjat ja kaikki mukaan et oisin harjannu sen samalla mut harjaa nyt sit koiraa vesisateessa..njäh.

no niin mut siis, imuroin kuitenki ja sit mä koin että mä sain hyvällä omallatunnolla olla tekemättä mitään. niin mä tein, ja nautin joka hetkestä. tän mä sain aikaan:

881235.jpg

seiskaveikkaa ja valovillee. toivottavasti sopiva ninolle. kiitti outille kokovinkeistä :). muuta en tehny. oh, paitsi - nyt ette usko! jumppasin. kyllä. kaivoin käsipainot ja kaiket tuolta kaapin perukoilta ja puhaltelin pahimmat pölyt pois eestä ja pistin viuhumaan. veikkaan ettei tuu tapahtuu toiste, moon niin laiska. mut hei, tästä mä saanki oivan aasinsillan:

Nappi

lankoja, katsokaas. mä tein hassupipan, hyshys-jutskan ja tämän. näihin kului yhteensä 200 g lankaa. tämä tarkoittaa siis sitä että mulla on kulutettavana enää vaivaset 1230 g. pala kakkuu.

not.

hei ja se ook:n viime kuun tekele. se oli siis maailman tavallisin kauppakassi, mutta ku säännöissä sanotaan että se pitää esitellä ni tässä on tavallinen kauppakassi, puuvillaa - kierrätys sellaista, joten tään on oikeen viimotteen päälle ekokassi :)

881229.jpg