siksköhän mä tykkään tosta ainosta ku oon aina ollu ihan hullu dingofani? dingolla tarkoitan siis sitä jotakuinkin alkuperäistä kokoonpanoa, en tätä nykyistä 'dingoa' missä on pertti nipa neumann (joka valitettavasti on harvinaisen kehnoa live-kuultavaa) ja taustabändi. nih.

teija oli kyselly mun ihkujen kerttujen lankaa

993169.jpg

lanka on fortissima socka, väri 0001. kiitos päivi kun tajusit laittaa tuon vyötteen mukaan sukkaan :). tästä tuli melkeinpä heti mun lempisukkalankani, tulen sitä varmasti ostamaan vielä. sukat on siis aivan ihanan tuntuset - johtunee siitä että langassa on 25% bambua? - ja kauniit. mä pidän näitä jotakuinkin vuorotellen snyltä saamieni sukkien kanssa :). on se vaan niin ihanaa saada jotain minulle tehtyä!

muokkis muokkis, tässä vielä lisäksi päivin ystävällisesti jättämä kommentti kaikille jotka haluavat ko langasta sukat ensi kertaa neuloa:
PäiviS
19.10.2007 - 16:30
Se sukkalanka on sitten hieman ovelaa. Jotta saisit suurinpiirtein samanlaiset sukat osta 2 kerää ko. lankaa ja katso noin metrin matkalta että värit osuvat jotakuinkin kohdalleen ja tee sukkapari eri keriltä. Kokeilun tulos. Ensimmäiset sukat tein yhdestä kerästä ja tulos oli tosi mielenkiintoinen. Muutoin ihana lanka neuloa.

toukalle tehtyä pitäis muuten olla tänään perillä, joten esittelyyn pääsee nallesta tehty pipo-sukka-tumppu-setti. toukallehan tilattiin 2 settiä, toivottavasti tämä ilahduttaa yhtä paljon kuin se edellinen setti:

984075.jpg

mie tykkään tuosta. vaikka huomaamattani siitä tuli hieman marimekkomainen. toi pipo on mun erityinen suosikkini, johtunee tuosta isosta tupsusta joka tuo omat lapsuuden pipat mieleen :) (vaikka toi tupsuhan on pienenpieni verrattuna niihin 80-luvun tupsuihin, muistatteko?). tämä olikin jo mukana siinä edellisessä -10% raportissa.

nykyinen tilannehan on se, että tulin tuossa saaneeksi 100g ainoa ja 200 g santorinia..jotakuinkin 300 g lankaa siis. kulutettu on 110 g, eli

1584 + 300 - 110 = 1774 g.

eipä menty yli kahden kilon, se on tärkeintä ;). kulutetuista ensimmäinen puolikas on pääkallopiposta, ja toinen puolikas siitä ainosta:

994897.jpg

kämmekkäät. kuva on huono mutta kymmenestä otetusta kuvasta ainoa jossa värit on edes jotakuinkin kohdillaan.