eipä näy kuvia vuodatuksella..lisäilenpä myöhemmin sitten.

ja nyt ne on lisätty :)

 

mä tilasin tiksalta joku aika sitten alpakkaa. dropsilaista, vaaleansinistä alpakkaa mun fifiin. täältä kun niitä ei saa, ja aika turha on mistään nettikaupasta tilata jotain 2 kerää lankaa. mä siis perustelen tän sillä, että siihen tulis kaiken maailman postitus ja käsittelykuluja mutta oikeestihan jos ihan rehellisiä ollaan, ni syy on se, että mä en ikimaailmassa pystyis tilaamaan yhtään mistään vaan kahta kerää lankaa. no, nyt ne tuli.

 

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

949680.jpg

 

 

mä kyllä osasin niitä odottaakin ku tiksa oli laittanu perjantaina viestiä että los pakettos on lähtenyt. eilen oli postisetä (taas kerran) rimpuutellu ovikelloa, mutta mehän oltiin molemmat töissä ja koulussa, eli ei kotona. mä oon yrittäny vimmuu opettaa avaamaan ovea mut ei se vaan jotenki viitti. oishan mulla siis ollut ota melkein kerällinen vielä, tai puolet ainenki, mut ei oo ollu mitään fiilistä jatkaa tikutusta ku ties että lanka loppuu kuitenki kesken ennen aikojaan. ja niin..sitä paitsi toi on 'vaan' mulle ni se oli helppo jättää lojumaan. nyt tuli ihan uutta intoa ku sain lankaa ja kaivon tekeleen tuolta pussista..se näyttikin paremmalle ku muistin (siis luonnollisesti muistin siitä vain ja ainoastaan kaikki ne virheet mitä oon tuolla alussa tehny ja en vaan oo jaksanu purkaa sitä enää).

 

no mut hei!! arvatkaa, ette kyllä! siellä oli mun synttäripaketti mukana J. ensinnä mä sain kortin. sen oli pieni ihana kummityttöni maalannut vesiväreillä, ja hieman isompi ihana ystäväni oli kirjottanut post it-lapulle että mitä ne kaikki hienoudet esittääkään. kuvassa oli siis vimmu, sateenkaari ja minä. kortti oli fiksusti pakattu rullalle talouspaperirullaan (tai siihen pelkkään pahviosaan..), joten siinä ei ollu taittumia eikä mitään ruttuja. se on nyt sitte suoristumassa, kuvailen sen ku se suoristuu ja lataan sen seinälle. no mutta! se paketti J.

 

joojoo, kyllähän siinä luki että jos haluaa (pystyy) ni voi odottaa ja avata sen vasta synttäripäivänä. mut hei haloo, siihen on siis kymmenen päivää! sehän on yli viikko! eli ikuisuus. ja näillä hermoilla varustetulle sipulle se on ihan kaks ikuisuutta. varsinkin kun se oli – tittidii – pehmeä paketti. ooh! no sit mä avasin sen. katsokaa:

 

949697.jpg 

 

noroa J.

 

nyt mulla on vaan se ongelma. se suuri ja inhottava ongelma. tiedättehän ku piiiitkään jotain (lankaa) katselee ja ihailee ja suunnittelee moneen kertaan että mitä siitä vois tehdä. sit ku sitä ihanaa (lankaa) saa, ni ei keksikään enää mitään tekemistä mikä ois sen (langan) arvosta. eihän tommosia noroja nyt ihan mihin tahansa lykätä..nyt on ehkä eniten ollu mielessä säärystimet tai sukat. ajatelkaa miten ihanat ne ois mustan hameen kanssa? tosin se tarkottaa sitä että mun pitäs tehdä myös musta hame =D. no mut niin, se on nyt se ykkösvaihtoehto.

 

jos keksit jonku superhyvän idean, ni ehdotuksia otetaan vastaan. kunhan siihen riittävät nuo kaksi kerää, on katsokaas langaton lokakuu, tämä kaikkien lankaholistien nenänvalkaisukuukausi..lokakuun alun kunniaksi mun pitäis saada aikaan myös 10% tilannekatsaus. täytyy muistaa huomenna tai ylihuomenna..tai perjantaina. koitan saada tosta paidasta tuon etukappaleen valmiiks ni pääsee sekin puntariin ilman puikkoja. ei siinä paljoa enää oo tikutettavaa, hihoissa mennään jo. rauhalliseen tahtiin se on edenny ku oon tässä välissä tehny yhtä sun toista. vaan eipä nää ilmatkaan vielä niin kylmiä ole ettäkö pitäis villapaita olla koko ajan päällä.

 

hmm..mitäs sitte mun muuta piti. ainii, ainaki kiukutella siitä ku en pääse neuletapaamiseen. taaskaan. mut en kyl nyt jaksais kiukutellakaan ni ei siitä sen enempiä. siinä tais olla tän päivän tärkeimmät. huomenna meen taas käymään rantasalmella, lupasin tehä siellä nää 2 päivää. huomen on kurja, inhottava aamuvuoro, eli pitäs jo 7:00 olla rantasalmella. plaah. mut niin, illalla mennään kattoo emma salokoskee. maukki tarjoo. sitä ennen mennään syömään. sippu tarjoo. käydään tossa sylvesterissä, sitä on kovin kehuttu.

 

mehän käydään ihan tosi harvoin ulkona syömässä..viimeks ollaan käyty siis tammikuussa vuosipäivänä. mentiin muuten sillonki kattoo emmaa =D. sillon käytiin piattassa, missä oli aivan älyttömän hyvät ruuat. me ei nyt tietty haluta mennä sinne taas, koska on kivampi käydä aina eri paikoissa kokeilemassa. sit seuraavaks pitäs kokeilla tota kiinalaista..mut sieltähän voi vaikka vaan hakea jotain..jostain syystä kiinalainen ruoka on vähän sama ku pizza tai hampurilainen – niitä ei koe ulkonasyöntinä. vaik ei me kiinalaistakaan koskaan syödä että ei oo kyse siitä et se ois jotenki 'tavallista'. no ei me kyl syödä hampurilaisiakaan koskaan.

 

mä haluisin kerran vuodessa hampparin – elmon grilliltä hyvinkäältä. sieltä saa überhyviä kasvishampuriloita. tänä kesänä en sinne ehtiny. murr. mut ens kesänä sitte. ja nii, kyl mun joskus tekee mieli niitä hesburgerhamppareitakin. mut enemmän mun tekee sillon oikeesti mieli niitä ranskuleita ja iki-ihanaa paprikamajoneesia. pizzaa me syödään joskus useemmin, joskus harvemmin. aina darrassa sitä on tietty pakko saada J. töistä saatiin muuten pizzalahjakortit tohon vastapäiseen pizzeriaan.

 

mä en oo koskaan käyny siellä ja oon vaan tietty pitäny sitä ihan tavan pizzeriana..tiiättekö, pari pöytää mihin mahtuu syömään ja joku uskubar tiskin takana paskasessa essussa. menin sitte..koskas se oli, pari viikkoa sitte joo. olin töissä ja maukka oli kans ja menin töistä hakee meille pizzat ja maukan kanssa sen töihin syömään. nyt muuten muistan, se oli 22.9 ku se oli maukan nimipäivälahjalounas ;). joo, no. menin sinne caperoon ja mietin siinä vielä pihalla et hitsi ku on pissaamishätä, et onkohan siellä ees vessaa..voitte kuvitella yllätykseni kun pääsin sisälle ja kyseessä olikin joku 3-kerroksinen ravintola. oikein mukava, ei siis mikään iiiiiso vaan semmonen viihtyisä ja hiljanen paikka. sieltä sai tietty pizzaa ja salaatteja. ja lisäks pastaa ja jotain ruukkuasioita (jotka on kuulemma äärettömän hyviä ja ilokseni löytyy kalaa ja kasvistakin) ja sit siellä oli ihan a-oikeudet. joo, ja pizza oli hyvää. haluun sinne joskus syömään sen lohiruukun. nyt just haluun kyllä mihin vaan syömään mitä vaan ku on ihan kauhee nälkä. hmm..mä meen tekee jotain J.