vaikka itse sanonkin, ja voin paljon paremmin. Noh, se oli Samulia ja nyt ku mä oon joutunu haastavan tehtävän eteen niin voin todeta että enkä oo. Pipsu haasto mut kertomaan 5 hyvää asiaa minun ulkonäöstäni joka ei ole kovin helppo tehtävä. Mä en kauheesti ajattele omaa ulkonäköäni - enkä kyllä muidenkaan sen puoleen - vaan oon enemmän semmonen luonneihminen. En väitä etteikö siitä tulis hyvä mieli, jos joku kehuu vaikka nätiksi, mutta suurempi hyvänolontunne mulle tulee siitä jos mun persoona kelpaa =).

No, mä rupesin sitte (ehkä viikko sitte ku sain tän haasteen ;)) miettimään hyviä puoliani, mutta yllätysyllätys, niitä huonoja oli vaan niiiiin paljon helpompi löytää. Mutta.

1. Mä tykkään mun tukasta. Tosin se on muuten ihan arsesta, mutta se on kivasti leikattu. Sen jälkeen ku multa lähti kaikki hiukset päästä, ni ne ei oo koskaan kasvanu silleen kunnolla takasin. Tai ne kasvaa edelleen koko ajan, siis mulla on kauheesti lyhyttä tukkaa ja sänkee tuolla sekana, mut se ei nyt auta. Lisäks mun hiukset on maailman taipumattomimmat. Oikeesti. Mut niin, mä tykkään niistä nyt ihan hulluna :)

2. Kulmakarvat. Ne on kivat. Ensinnäkin ne on nyt kivan malliset (eivät siis luonnostaan vaan nyppimisen tuloksena) ja lisäks ne on sen verran tummat, että ei oo ihan pakko ihan aina laittaa väriä, mutta kuitenkin niin vaaleet että niitä ei oo pakko nyppii joka päivä. Onneks, koska mä oon niin saamaton kaiken nyppimisen suhteen.

3. Silmät. Tykkään mun silmistä, ne on siitä kivan väriset että ku laittaa esim. oranssia luomiväriä ni ne näyttää tosi sinisiltä. Ja ne on sen malliset että niihin saa paljon erilaisia meikkejä, siis erityylisiä. Vaikka välillä mulla palaa ihan käpy ku mun silmät on ihan erimuotoset ja mä en ihan hirveesti tykkää mun yläluomista..mut niin, silmät on ihan okka.

4. Alahuuli. Ylähuuli on liian kapee ja aina ku musta on valokuva jossa mä yhtään hymyilen, ni sitä ei oo sitä ylähuulta =D. Lisäks se on eri mallinen..siis noi amorinkaaret on erilaisia toisiinsa nähden. Alahuuli on kiva, tykkään siitä.

5. Varpaat. Ne on kivat. Ja varpaankynnet kasvaa aina kauniisti, joten niihin saa lakkaakin.

***

Siinäpä oli hommaa =D. Mä saan haastaa tähän. Mut nyt en jaksa miettiä ketään, ehkä myöhemmin. Meni kaikki aivotoiminta tota pohtiessa ;).

Kommenteista.

Sanni, joo. Noi ei oo kovin haaardia ;). Mun musamaku on ihan mauton, tykkään siis ihan melkein kaikesta. Jotain trancee en voi kestää (paitsi spinningissä), ja raskaampi meininki loppuu siihen ku 'musiikki' on pelkkää mikkiin huutamista ja kitaran kiduttamista. Mun mielestä se on niin, että jos joku osaa laulaa/soittaa/sanottaa/säveltää ni siitä pitäs olla niin tyytyväinen että tekee sen kunnolla. Se että huutaa mikkiin jotain pskaa, on vaan sitä että mennään siitä missä aita on matalin. Muuten kyllä, siis mun lempibändeihin lukeutuu nopeella ajattelulla Tuomo, Emma, Q-Continuum, Dingo, Egotrippi, Red Hot Chili Peppers, Metallica, Bon Jovi, White Stripes, Sinergy, Nylon Beat, Kaija Koo..ja sit sihen päälle tulee kaikki Ravelit ja Mozartit. Ja tuo on vaan se kuuluisa jäävuoren huippu ;). Toivottavasti merirosvolinna onnistu. Mä tykkään hulluna tehä kaikkia tommosia lasten täytekakkuja :), harmi vaan kun ei kauheesti tuu tilaisuuksia ja ihan täytekakkujen tekoiloa varten en viittis lapsia hankkia.

Jonskulainen, ihan uteliaisuudesta että toimiiko teillä tuo toisinpäin? Että mies siedättyis johonkin mitä sä kuuntelet? Meillä nimittäin ei toimi =D, tää on ihan ykssuuntasta.

Ja se teddy..tästä opimme ettei pidä aliarvioida mitään lankaa ;). Oon pitäny tota kaulaliinaa ihan koko ajan, se on niiiiin ihanan tuntunen. Ja lämmin.

***

Neulottu on, mutta ei oo mitään esiteltävää. Tai olis tossa yks sukka mut ehkä mä esittelen ne pareittain. Tuoki on ihan perus. Se on mullemullemulle, tehty Jonskulaisen lähettämästä ihananruskeasta Smartista. Tiesin heti ku nuo langat näin, että ne on mun sukkiin, ja oon vaan odottanu että pääsen niitten kimppuun.  Nyt täytyy lähtee ostaa Vimmulle ruokaa. Käytiin aamulenkillä laittaa auto lämmitykseen, siellä onki yhtäkkiä hurjasti lunta ja pakkasta 7. Ihanaa!!

Oikein hauskaa viikon alkua.