Käytiin. Levyalessa. Tai mentiin Prismaan ihan muissa asioissa (=ostamaan mulle lankaa. Multa on ilmeiseti kaikki langat loppu ku sitä varten piti ihan kauppaan lähtee?) ja siinä se on se levyhylly mukavasti matkan varrella. Olisin voinu ostaa helposti ehkä 10 levyy mutta suurin osa niistä ei ois ollu alessa. Ja muutenkin, on se ees joskus hyvä pitää jotain tolkkua (eli rivien välistä voitte lukea että Maukka, järjen ääni, oli mukana ;)).

Löysin mä jotain. Ja Maukka löys jotain. Ne on aseteltu mun upouutisen kaulaliinan päälle. Kaks kerää Teddyä ja mohairkukka, joka oikeessa elämässä on muuten kukan mallinen eikä tommonen hörpäke. Kaulaliina on oikeessa elämässä lila, ei sininen. Ekaa kertaa ostin/neuloin Teddyä ja voi että mää tykkään siitä!

1235813.jpg

Levyt. Beatles 1962 - 1966. Minun. Vihdoin :). Tää ei oo koskaan osunu käteen niin että mulla ois ollu rahaa. Nyt oli. Oisin halunnu ostaa sen toisenkin, 1967 - , mut se ois ollu ehkä jo liikaa. Toiki on tupla. Valitisin jahkaamisen jälkeen ton ihan vaan siks, että siinä on mun kaikkien aikojen Beatles-lempparibiisi. Koska kyse on Beatleseista, siinä on myös useita muita hyviä biisejä.

Miehen työ-soundtrack. En ole nähnyt elokuvaa, enkä luultavasti haluu nähäkään. Ton löysin ja lähinna Maukalle on tuo, siinä on J.Karjalaiselta ennen julkasematonta sälää. Hyvii piisei siinä on, kannatti tuhlaa kaikki 3€ ;).

Ja Maukan löytö meille, myöskin 3 eurolla, Q-Continuumia. En oo ehtiny vielä tota kuunteleen. Sillon ku me alettiin seukkaa, Maukka tykkäs tosta Q-Continuumista ihan hulluna. Tai tykkää se vieläkin, mut silloin mä siis inhosin tota. En voinu sietää tota, enkä muuten Emma Salokoskeakaan. Mä kutsuin Q-Continuumia nimellä 'Cock on the Moon'. Sanokaa ite, kuulostaa ihan samalta. Sit mä jotenki siedätyin siihen ja salaa kuuntelin sitä ku Maukka ei ollu kotona. Sit ku mä näin Emman livenä ekaa kertaa ja tajusin ihan yks kaks et se on mielettömän hyvää musaiikkia ni rupesin tykkää entistä enemmän Q-Continuumistakin. Ja sit erään kerran ku Maukka tuli mökiltä, mä jäin kiinni siitä että olin kuunnellu Emmaa ja Qta koko viikonlopun. Se oli myös eka kerta ku en enää sanonu Cock on the Moon.

Nyt mä sitte sujuvasti kuuntelen kaikkia näitä, Emmaa, Qta ja Tuomoa. Viime aikoina varsinkin Tuomoa koska siitä keikasta asti oon kuunnellu sen levyn melkeistä joka päivä. Tykkäätykkäätykkää.

Jostain syystä oon unohtanu hehkuttaa mun ihanasta viikonlopusta, Suvi ja Toma oli täällä :). Me juotiin kaljaa ja tultiin pizzeria Sahmaanin omistajan kyydillä kotiin ku taksii ei jaksanu enää ollenkaan odottaa. Siin kai tärkeimmät =D. Oli oikeesti ihan hurjan ihanaa, ja ehkä kivintä oli se ettei Suvillekaan tullu krapulaa. Sillä on joskus semmosia tappodarroja. Samanlaisia ku Maukalla. Yök.

Nyt mun pitää lähtee pykii, pitää laittaa ittensä ees melkein ihmisen näköseks ja käydä kaupasta tomaatteja et saan salaattia töihin. Meen iltaan ja jos syön iltavuorossa jotain oikeeta ruokaa ni nukahdan sinne. Siit tulee aina sanomista ni syödään sitte salaattia. Fetasalaattia. Tein sitä just viikonloppuna Suville ja mulle (koska en siis tienny ettei Toma syö fetaa eikä purjoa) ja nyt sitä on pakko saada lisää. Sitte huomenna vielä meen aamuun ja sitte päästään saunaan ja sunnuntaina on vapaa. Mennään kattoo Mikkeliin Henkan teatteriesitystä. Kivaa. Henkan leffa on muuten nähtävissä täällä jos sulla ei nyt just oo mitään tekemistä. Mä en oo vielä kattonu sitä et en tiedä onko se hyvä. Henkasta tuli mieleen 'mun' leffa, eli Huone 14. Sehän ei siis oo mun, se on Remeksen Mikon ja mä olin vaan laittamas puuteria. Mut oon odottanu millon se tulis telkkarista kun en oo edelleenkään saanu siitä sitä DVD:tä. Kaks kertaa pyysin ni en jaksa enää vinkuu koska koko pätkän kesto on ehkä 10 minuuttia. No, hyvä ku tuli mieleen ja tuli googlattua. Se tulee kans sunnuntaina.

Jeh, puuhastelemaan.

Ihkuihania viikonloppuja kaikille ketkä ei raada töissä! Toivottavasti sielläkin on lunta. Tänne tuli muutama sentti mut oon aika pettyny ku lupas myrskyä ja myräkkää ja kunnon kinoksia. Ohi meni :(.