minä blogitan :). hieno sana jonka opin jostakin. noh, en sitte oppinut käyttämään sitä messengeriä :D. oikeesti olisin saattanut oppia jos oisin oikeen yrittäny ja joku fiksumpi ois tullu auttamaan. mutta. sitten kävi niin, että tää meiän kone rupes tökkimään hullun lailla ja tilttaili silloin tällöin ja minä fiksuna tyttönä sitte päättelin että jospa se johtuu siitä mesestä (tämänkin sanan kuulin joltain tietotekniikkanerolta ;)). poistinpa sen, ja kone toimii kuin unelma.

uutenavuotena tein lupauksen, joka olisi kiva pitää: opettelen joka päivä uuden asian. noh, tässähän niitä oppii. tähän asti olen jotakuinkin pitänyt lupaukseni, paitsi parina päivänä kun olen unohtanut. olenpa oppinut tekemään helmineulosta, tekemään langankierron OIKEIN kaikkien näiden vuosien jälkeen..hmm, loppiaisena opin aika paljon askoja kun oltiin olavinlinnassa (mm. sen, että sorsat voi jäätyä kiinni saimaaseen)..mitäs vielä? oo, opin neulomaan semmoista rajakarjalaista pintaneulehässäkkää. hieno on.

no. eniveis, se messenger-ajatus on ainakin toistaiseksi kuopattu, ja korvikkeeksi tuli tämä. tämä ei kyllä ole ihan niin interaktiivinen mutta minun kuulumisia voi lukea täältä. ja maukin myös. lisäksi kun opin nuo kuva-asiat hallitsemaan (siis uusi kamera, en ole ihan niin urpo), tulee kaikki askartelu- ja käsityöasiat esille, ja myöskin kaikkea mitä keksinkään. näin.

että moikka sulle, ja tervetuloa :). tätä blogia päivitetään mahdollisimman usein ja rakennetaan pikkuhiljaa. ai, ja kun käyt, kommentoi. sitten tiedän että olet käynyt.