vitsi kun melkein paljon väsyttää. perjantaina käytiin katsomassa sitä lännen-jukkaa, voi vitsi että mä kyllä tykkäsin. sitte me taas mentiin ja ostettiin levy..vaikka piti elää säästöbudjetilla..hupsista. mut mieluummin sitä sitte elää vaikka makaroonilla ja tonnikalalla ja kuuntelee hyvää musiikkia ku syö jotain mukaparempaa ruokaa ja kuuntelee vaan jotain sävelradioo. koska meillähän ei siis ole muita levyjä..hmmh. nomutta, siellä me oltiin ja se loppu kai muistaakseni 9 aikaan se keikka ni käytiin sitte kotoa hakee kamat ja lähettiin hyvinkäälle.

kerrankin muistettiin ottaa jopa kamera. mä muistin jopa ladata sen kameran ;). ärsyttää ku mennään me melkeen mihin vaan ni kamera on aina joko kotona tai sitte siin on akku tyhjänä..vaan ei nyt. tosin olin muutenkin tavoistani poiketen kovin järjestelmällinen..siinä heti aamupäivällä päätin alkaa pakkaamaan semmosta 'tärkeiden tavaroiden kassia'. ajattelin että kuitenki päivän mittaan tulee mieleen kaikkia juttuja mitä pitää muistaa ni ne ku pakkaa heti mukaan ni ovat sitte matkassa. varsinki sitte ku poikien polttarikansiot ja kaikki oli täällä meillä ja toi välimatka on semmonen et sitä ei kyllä eestaas ajella. sitte mä tein ihan sikahienon kortin (siis omasta mielestäni :)) hääparille - laitan sen tonne korttiosioon lähipäivinä - ja vitsi että oliki oikein omituinen olo ku kaikki oli tehty ajoissa! sellasta harvemmin tapahtuu.

no mutta niin, meille sattu onneks tosi hyvä keli. tai ihan jos totta puhutaan ni mähän nukuin melkeen koko matkan, mutta aina ku silmät oli auki ni hyvältä näytti. kolmen aikaan yöllä oltiin sitte porukoilla ja saatiin yöpalaa - mä en oo missään ikinä saanu niin hyvää lämmintä kaakaota ku porukoilla, ja sitä oli termarissa oottamassa. ihanaa:). sitte me päästiinki jo melkein ajoissa nukkumaan. tosin mä en tietysti saanu unta ku olin tosiaan nukkunu sen matkan ja sitte mä rupesin miettimään kaikkia juttuja ja sitte lopulta kun mä olin jo puoliunessa ni tajusin sen..se halvatun 'tärkeiden tavaroiden kassi' roikku edelleen meiän keittiössä tuolin nojalla xD. välimatkaa 300 km suuntaansa ja aikaa 10 tuntia..jäi sulhanen ilman polttarikansiota ja hääpari ilman lahjaa ja korttia. ja teppo ilman levyä.

onneks kaikki otti sen kuitenki ihan huumorilla..vaik mitäs siinä muutakaan voi. ja oli se munki mielestä sitte alkujärkytyksen jälkeen ihan sika hauska juttu xD.

häät oli joka tapauksessa ihanat. pienet, tunnelmalliset ja iloiset. se hääkortti tulee tosiaan esille vasta kun pari itse on sen saanut. lienee kohtuullista että ne kaikesta huolimatta näkee sen ensimmäisenä. heh.

häistä olitiin jo menossa ihan kotiin, tai mä olin, ku olin ihan tajuttoman väsyny ja pääkipunen. mut sitte ku kuitenkin on niin ihana nähdä kaikkia ihmisiä ni maukka heitti mut baariin samalla ku lähti itte jykän kanssa saunomaan. sitte mä näinkin tepon ja suvin ja se oli kyllä hyvä juttu :). ihania ihmisiä minulla on paljon! näin mä sitte kyllä muitaki, mutta kaikki muut vaan ihan nopeesti. nih. mä lähdin kyllä sitten aika aikasin kotiin kuitenkin. on jotenki vaikee relata ku tietää että seuraavana päivänä pitää lähtee ajoissa ja pystyä istumaan autossa 4 tuntia.

sunnuntaina me sitte tosiaan tultiin kotiin. tosin vasta aika iltasella, ku käytiin maukan porukoilla syömässä aamupäivästä ja sit piti vielä käydä saunassa ku kerran pääsi. vaikka mä en kyllä käyny, koska vimmu ystävällisesti herätti mut jo seittemältä ekaa kertaa, ja kaheksalta oli sitte jo pakko nousta sen kanssa. niin ni olin sitte aika väsyny. mä en oikeestaan tainnu koko päivänä sen ruokailun jälkeen muuta tehä ku vinkua että mä en vaan jaksa..ihanaa seuraa. eli maukka kävi saunassa ja sitte juotiin kahvia ja porukat pakkas taas hiiiiiiirmusesti ruokaa mukaan ja sitte vaan hurhur. tultiin just silleen kotiin etten ihan nähny idolsia, murrrr.

semmoinen viikonloppu tällä kertaa:). ens viikonloppu onki sitte pitkästä aikaa semmonen että ei oo mitään tekemistä. tai on, me mennään mökille:))), mutta ei oo mitään sellasta pakollista menoa tai muuta. voi ottaa ihan rennosti vaan ja puuhastella mökkipuuhasteluja. ihanaa!