huolimatta siitä että mulla on hirmunen pääkipu (yöllä heräsin siihen että aiaiaiaiainiskaasattuu, olin kait nukkunu jotenki hassusti) ni mulla on oikein mukava päivä. mie oon todennu, että paketit on ihania :). varsinkin semmoset kutka tulee postissa ihan vaan ykskaks. niinku vaikka toi sny-paketti tuli. ja tänään, tänään tuli ihanalta empalta paketti :). koska se ei pääse meiän tupareihin, ni se oli pistäny kustin polkemaan. paketista löytyi vieraskirja. mikä on aika hassua, kun just viime viikolla ajattelin että vieraskirja ois kiva. miksei niitä muuten kukaan enää käytä? mä ainaki ihan mielelläni kirjuuttelisin kaikkiin vieraskirjoihin, missä ikinä sitte kävisinkin. se oli vielä ihan tosi nättiki, saatan joskus teille sen näyttää.

sitte siitä muistu mieleeni se, että meillähän on lauantaina tuparit ja lauantaihan on ihan kohta :). i-ha-naa! on ihan tosi ihanaa ylipäätään nähdä kaikkia ihmisiä (tai no eihän tänne paljon ihmisiä tule, että en mä nyt ihan kaikkia näe) ja sitä paitsi musta on ihanaa et on semmosia ystäviä, jotka on valmiita ajamaan sen 300 km suuntaansa ihan vaan että meiän takia. siitä tulee kyllä tosi hyvä mieli. ja sekin oli mukavaa, että ne kaikki ketkä ei nyt päässeet, ni kuitenkin ajattelivat joskus toiste tulevansa tänne kauas.

siitä syystä tais tänään olla just se päivä kun otin itsellenikin tuon 'anna hyvän kiertää'-asian. se katsokaas merkitsee sitä, että minä ensinnäkin saan paketin ja toisekseen saan  myös lähetellä paketteja :). mä oon jotenki aina ajatellu että ois tosi kiva olla semmonen ihminen, joka lähettelee kortteja ja kaikkia juttuja. ja nyt ku me ollaan muutettu tänne, ni niitä on tullu läheteltyä. mikä on tosi kiva juttu. vihdoin mä olen täydellinen xD.

nyt alkaa lääkkeet ja unet vaikuttamaan ja pääkipu lakkaa..on siis ryhdyttävä toimeen. se tarkoittaapi pyykkäämistä. minkä takia mä en osaa pestä pyykkiä silleen tasasesti? siis että kerran viikossa pesasis mitä on? ei, sitä pitää aina odottaa että pyykkikori on aivan totaalisen täynnä ja vielä vähän yli ja sitte pitää pyykätä päivätolkulla. ja sitte aina ku mä huomaan että jee, nyt menee viimenen koneellinen ni päätän siihen samaan syssyyn pestä kylpytakit ja vaihtaa pyyhkeet ja lakanat ja siinähän sitä taas tuleeki se neljä lisäkoneellista. ei mitään tolkkua. mut pyykinpesu ei onneks oo kovin vaativaa puuhaa. sitä paitsi se antaa mulle mahdollisuuden neuloa hyvällä omallatunnolla vaikka 2 päivää putkeen. katsokaas, kun kerran ne pyykit on siellä koneessa ni mähän siivoon koko ajan siinä neuloessa ;o).

ah, ja arvoisat tupareihin tulijat! ILOUUTISIAAA!! minä kun vaan luulin että sattu ne tuparit ainoalle viikonlopulle kun tässä kylässä ei ole mitään bändiä tai muuta toimintaa. lukuunottamatta siis perjantaista lähiökuppilan musiikkitarjontaa. mutta! olin väärässä, kyllä kyllä. rocksissa on joku bändi silloin lauantaina.

veikkaan että meininki on hyvä, koska bändin nimi on: oh, yes!

(toivottavasti tuli oikein kirjoitettua kun en ole ko mainosta itse nähnyt. voi siis olla että se kirjoitetaan vaikkapa 'ou jes'. mutta samaa meininkiä lupaa tuollakin kirjoitusasulla ;). tarkistan tämän ja tulen korjailemaan jos siltä näyttää).

HÖPÖHÖPÖ!

mitä nöyrimmät pahoitteluni! bändi on siis o'jess, ja lisää tietoakin löytyy. käykääpä kurkkaamassa, löyty ainakin mulle mieluisten artistien piisejä.