nonni, nyt on sitte tupiaiset juhlittu. oli kyllä hauskaa :). ja oli ihan hurjan ihana nähdä kaikkia! ei sitä jotenki oo juurikaan ollenkaan ollu vielä semmosta varsinaista suurta ikävää, mutta nytte kyllä huomas heti ku autolastillinen hyvää mieltä astu ovesta sisään ja vallotti eteisen, että on sitä tainnu sitte kuitenkin semmonen alitajunen iso ikävä olla. tyhmää vaan oli se, että aika meni niin hurjan nopeesti! vaikka siinä oli se sunnuntaipäiväkin melkeen kokonaan ni silti jotenki tuntu että ei ehtiny ees yhtään keskustelua käydä loppuun. tosin se ei kyllä oo kovin iso ihme, tällä porukalla jos ois halunnu päästä keskustelun loppuun ni se ois kyllä varmana vaatinu viikon tai kaks ku kaikki puhuu samaan aikaan eri asioista ja sekoilee :). mutta niin, oli ihanaa. ja jäipä sitte seuraavallekin kyläilykerralle tekemistä kun ei ehditty mitään tehdä tai missään käydä.

paitsi tietysti naapurikapakassa käytiin. mä en oikeesti käsitä et miten meillä oli siellä heinin kanssa niin älyttömän hauskaa ja me hypittiin tasajalkaa tanssilattialla ku nyt ykskaks se oliki vaan ihan kauhea paikka. hmph. ois ehkä pitäny mennä sanoo sille dj:lle et me halutaan hyvää musaa kiittihetinyt. mut aion mä silti mennä sinne vielä uudestaanki, kyllä kyllä. se on tavallaan semmonen nähtävyys xD. seuraavalla kerralla mä kyllä vaan vien sinne semmosia ihmisiä jotka ei rupee pöllii mitään laseja sieltä. *wrn*

vitsi muuten vähän melkeen harmitti tänään. tai siis no suville mä taisin siitä sanoo, että mä niiiiin olisin toivonu että ois ollu edelleen kylmää ja talvista, koska tääl on koko ajan ollu hirmuset pakkaset ja te ette tietysi usko et tääl oikeesti on kylmä ;), mutta ei. hetihän se laski nollaan ku lauantai koitti. ja arvaatte varmaan, tänä aamuna oli taas 20 astetta pakkasta ja aurinko paisto ihan täysillä. huoh. toisaalta kai ihan sama, koska ainoo ulkoilu mitä täällä suoritettiin koko viikonlopun aikana oli partsilla tupakalla..eläköön terveelliset elintavat.

no mutta niin, me saatiin sitä paitsi lahjojaki! ensinnäkin me saatiin vielä joululahjoja, koska mummolassa edelleen mun ja maukan lahjat mummolta ja sitte mun kummitädiltä. tai ei ne edelleen siellä ollu, vaan teppo haki ne porukoilta tänne mukaan. tai ei se oikeestaan ees niitä hakenu. porukat osti mulle lankoja ku jossain kai riksussa oli ollu seiskaveikkaa ja woolia ja jotain vielä nyt en muista mitä. no kuitenki ne oli siellä tarjouksessa ja sitte äiti soitti että kannattaako ostaa ja no, arvaatte kai että mä oon täällä sitte siitä lähtien vaan odottanu niitä lankoja. koska just lankojahan mulla ei ollenkaan oo :oD.

no sitte teppo oli niin kulta - koska se on aina :) - että se meni niitä lankoja hakemaan..tai alunperin itseasiassa muuten niitä duuniessuja mut mä en nyt mee siihen koska muuten tää tarina ei vaan lopu koskaan. (nopeesti ajateltuna tän pystyy nimittäin viemään helposti siihen asti ku mä ekaa kertaa tapasin tepon broidin, eli vesan, eli se tapahtu joskus ala-asteella). joo. eli saatiin siis joululahjat samalla. ja tuparilahjatkin saatiin, iiiiisoo palapeli, kokonaiset 1 500 palaa. siin menee ehkä kaks ikuisuutta että me saadaan se valmiiks. palapelit on ihan huippuja! sitten me saatiin savonlillanseutudvd. me muuten katottiin se tänään. oli vähän tylsää ;). ja huippukäytännöllinen paketti: 24 rullaa vessapaperia :). tai oikeestaan jotain 21 koska teppo on muuten ollu mulle velkaa jokusen rullan, khih. oo, ja melkein unohtui - musiikkia. kimmo toi luonnollisesti paskajänistä. huoh. mä en kauheesti tykkää siitä. mutta mä aion kyllä kuunnella sen koko pläjäyksen ihan alusta ihan loppuun heti tänään. kylläkyllä. ja vaikka en mä siitä tykkääkään niin kyllä mä siitä levystä tykkään, siis tavarana. koska se on kuitenki kimmolta ja se toi sen tänne ihan meille. nih.

oi ja se nimpan maha! se on niin ihana. mulleki meinas ihan pukkaa vauvakuumetta mutta ei kyllä sittenkään..jos tässä nyt on tähän asti oltu ilman ni eiköhän sitä vielä hetken voi olla ;). harmi kyllä mulla ei ole kuvaa nimpasta, tai sen masusta. ainoot masut mitkä oli näytillä lauantaina, ei ollu niin söpöjä ollenkaan..vai mitä ootte mieltä:

402829.jpg

aika kauhee kuva.

sitten oli vielä kivaa sekin kun sunnuntaina ei kellään ollu semmosta krapulaa, tai ainakaan kunnollista. ja sunnuntaikin oli tosi ihana ku sai vaan olla ja..no, olla. se oli oikeen semmonen kunnon sunnuntai ku oli paljon rakkaita ympärillä ja kaikki oli hyvällä tuulella ja hyvävointisia..paitsi teppoa aika paljon väsytti. mut muuten oli vaan semmosta. oli semmosta että siitä tulee hyvä mieli kun sitä ajattelee :).

halihaleja kaikille. (mä tulin hempeelle mielelle)

ainiin..ku ette kerta tajuu miks niitä korkkeja piti sitte säilöö ni kurkatkaa. nyt tiijätte :).