mä inhoon  mainoksia. no en kaikkia. mutta nykyään tuntuu että ainakin joka toinen mainos sattuu olemaan just se, joka nostaa mun verenpaineen huippulukemiin.. mut ihan OIKEESTI! esimerkiks nää nykyiset hammastahnamainokset, aaargh! mä en osta ku pepsodenttia, koska se on kai ainoo pulju joka on viittiny panostaa mainokseen enemmän kun että haetaan joku tavallinen tallaaja joka on täysin kelvoton näyttelemään, tai edes puhumaan normaalisti kameran edessä. sitte se pölisee siitä kuinka hänen hammaslääkärinsä on suositellut juuri tätä hammastahnaa koska juuri se pitää hampaat valkoisina ja sitten..mainoksen huippuhetki; typerä virnistys, joka lähinnä näyttää siltä että se tyyppi yrittää peitellä hampaitaan. huoh.

todellista kidutusta ovat: se joku mikälienee suuvesi, joka 'poistaa rikkihapot' vai mitä vit..se on oikeesti oksettava mainos. entäpä se uus närästyslääkemainos jossa kaikki toiminta pysähtyy ku se äijä, joka ei osaa edes puhua kunnolla suomea, tulee kertomaan meille kaikille blablabla. just tällä hetkellä mä en edes muista mitä se puhuu, muistan vaan että sitä on ärrrsyttävä kuunnella ja joka kerta ku sieltä tulee s-kirjain, ni se kestää varmaan 3 sekuntia.

pahin kaikista on luonnollisesti tämä onkse lactal-mainos? missä se valkotakkinen nainen selittää emättimen kosteustasapainosta ja siis pliiis! mä en itse asiassa ees pysty avautumaan siitä, koska se vaan ärsyttää niin paljon.

iloisia uutisia on onneks vaippamainokset, ne on ihan huippuja" niinku se: 'tämä on sinun isäsi. onneksi et ole perinyt hänen liikkeitään.' ja vauva tanssii. hih. se on niin sulonen :).

joo, ei mulla muuta. sattu vaan tulemaan peräkkäin tämä järkyttävä närästyslääkemainos ja sitten tuo gynegologia leikkivä naismainos ni meni hermot. tosin hermot oli jo menemiskynnyksellä alunperinkin, että en mä nyt ihan joka kerta rupee astioita heittelee ku joku näistä edellämainituista mainoksista tulee ;).

juu, nyt täytynee tiskata ku tuli tämmönen pakkovapaapäivä - pakkasta on edelleen 24, ja meillä kun on noi tommoset lämmitystolpat tossa pihassa. ni ne siis toimii ajastuksella. siinä on semmonen kello mitä väännetään. no koska on näin kylmä, ni tokihan mä kävin illalla laittamassa auton lämmitykseen (btw fiksuna tyttönä ilman tumppuja..oli sormet kohmeessa loppuillan.). no niin, sitte mä keräsin aamulla kimpsut ja kampsut ja olin että jee, töihin, ni pyh! se ajastin oli jumahtanu ku oli niin kylmä xD. ei paljon lähteny auto käyntiin.

no mutta niin, se siis tarkottaa tiskausta. saatanpa tehdä jotain kunnon ruokaakin. jeh.