tosiaan niin, tänään piti nukkua pitkään ja autuaasti. paha kyllä, vaikka mun herätyskello ei soiskaan ni mun rakko on tottunu heräämään puol 7. koitin sitte käydä vessakäynnin jälkeen takas nukkumaan mutta ei. tässä siis alkupuheistus sille että olen tässä toista tuntia pyöriny netissä siellä täällä.

tässä kohtaa oli juttua s. kurosesta, mutta mulla meniki hermot siihen että se on mun blogissa. poistin sen :).

tilalle laitan iloisemman asian: kohta mie näen suvin. ja tepon. ja matin. ja kimmon. ja nimpan. ja nimpan masun :). ja mikä vielä parasta (hihiih, tiedättekö. kun heini joskus erehtyy lukemaan ton lauseen ni se repii tukkaa päästään xD. eli jätetään se siihen), niin se, että jääkaapissa on bissee, siiderii, bissee, siiderii, tehojuomaa, mehua..ja kohta kokista, koska jospa mä haluankin - tai joku muu haluaakin - vaikka blandata jotain sillä kokiksella ni eikö olis parempi että se ois kylmää? kyllä vain :).

eli hauskaa päivää ja iltaa ja toivottavasti krapulatonta huomenta meille. ja myös kaikille muille :).