hitto mua ärsyttää aivan älyttömästi ihmiset jotka ei osaa vastata kysymykseen. oikeesti jos mä kysyn jotain ni mä haluun vastauksen siihen kysymykseen, en mihinkään muuhun kysymykseen, onko se kovin vaikea ymmärtää?? varsinkin silloin se on ärsyttävää kun automaattisesti oletetaan että mä oon joku v*tun älyväheikkö enkä ymmärrä mitään, koska mua oikeesti alkaa riepoo hetisamantien jos joku pitää mua tyhmänä! ei sillä että mä mikään nero nyt olisin mutta en myöskään ihan täysin urpo. ja siis varsinkin kun kyseessä on ihminen, joka ei edes kauheammin mua tunne ni voisko se pliiis mitenkään sitten olettaa että mä kuitenkin osaan perusasiat vaikka en ihan kaikkea? ja se ihan kaikkea mitä mä en osaa - no sitähän mä just kysyin ni vastaa siihen hyvä ihminen. ja sitä paitsi jos ihminen on valinnu ittelleen ammatin, jossa sen tehtävä on vastailla kysymyksiin ni VOISKO mitenkään olettaa että se on SEN tehtävä tietää siitä aihealueesta kaikki ja vaikka sitten joku kokemattomampi (mutta ei tyhmä) ei siitä tietäis ihan kaikkea ni voisko niihin kysymyksiin vielä lisäks vastata YSTÄVÄLLISESTI?

helvetti ku ärsytttää.

älyväheikko = vähä-älyinen. oli niin hurja angsti päällä etten just muistanu ihan oikeeta sanaa..ja joo joo, pms. mutta silti!