edit: lisäsin samalla neuleisiin ja kortteihin muutaman kuvan

no niin, laitoin ihan tähän nämä näytille koska vaikka ne on ihan tavalliset ja ihan helppotekoiset, ni mun virkkaustaidot on niin onnettomat että näitten eteen jouduin ihen tekemään työtä. hyvä että tein, koska päteehän se tässä virkkaamisessakin se sama juttu..sitä oppii kun opettelee :). tosin sillä hetkellä kun sain nämä valmiiksi ni päätin samantien että mä inhoon niitä.

ensinnäkin, miksi minä teen itselleni tossut? mulla on villasukkia vaikka muille jakaa ja kolmet erilaiset tossut, joista kaikista tykkään. ja miks vaaleanpunaista? se ei oo ollenkaan mun väri, ei siis yhtään. sitä nyt vaan oli tommoset jämät jäljellä ni tuli sillä alotettua. vaaleensininenkään ei oo ihan hirveesti mun näkönen. lisäks mulla meinas palaa hihat ku en enää muistanu miten tuon neliön olin tehny (en ymmärrä, koska se on muuten helppo ku mikä..) ja sitten vielä tein ton ensimmäisen valmiiks asti jo silloin vuosi sitten, ni nyt ku kokosin vihdoin tämän toisen ni tokihan niistä tuli vähän erinäköset. huoh.

389741.jpg

kyllä mä oon nyt niitä kuitenkin pitänyt..koska mä ihan vähän rupesin tykkäämään niistä. itse asiassa aika samoista syistä ku miks inhosinkin niitä: ne on erilaiset ja eri väriset ku mun 'normi'vaatteet, ja lisäks koska niissä oli opettelemista ja tekemistä ni niitä pitää arvostaa :).

ens kesänä aion kyllä opetella ihan kunnolla virkkaamaan.

voisko joku kertoa että miksi mä sitten tän jälkeen tulin kaupungilta kotiin..pussukassa 2 kerää palmaa ja virkkuukoukku? ei järjen häivää..