lauantain ratoksi rupesin miettimään että voittaako näissä nettikilpailuissa ikinä kukaan oikeasti mitään? pari viikkoa oon jo miettiny noitaki telkkarin järkyttäviä rahapelejä, missä jossain oli just jonku sofian (ilmeisesti siis, tai olikin, se juontaja) läksiäiset (ööömiksköhän se on hankkinu jonku toisen työpaikan..?). kuitenkin siellä oli siis jotain 20 000 € rahaa jaossa! siis aivan älytön summa, mä saisin täältä hei talon jos siihen laittais toisen samanlaisen päälle tai ei tarttis ees ihan sitäkään. ni onko ne ehkä kuitenkin huijausta? mä en kyllä usko että on, tai en oo siis ikinä edes tullu epäilleeksi moista. koska mähän uskon aina kaiken, kysykää vaikka tepolta.

maukka sen sijaan ei usko ikinä mitään. se on tässäkin asiassa mun täys vastakohtani. esimerkiks siinäkin kohtaa ku mä iloitsen vaikkapa tästä kuitusen ja roposen (olihan se roponen? huomatkaa urheilutietämykseni..) kultamitalista ni maukka kulkee ympäri kämppää hokemassa 'roppia, roppia'. minä vaan tyytyväisenä luotan siihen että jos kerran on jo jääty kiinni, ni sitte siitä edespäin hiihdetään -tai mitä vaan- puhtaana. no maukka tätäki sitte alko mulle epäilemään, että näinköhän on että sieltä kukaan oikeesti voittaa mitään..ja mitä enemmän mä sitä mietin, ni sitä epäluulosemmaks mä tulin. eli tunnetteko te ketään joka ois oikeesti voittanu jotain rahaa noista?

ja mikä tärkeintä, mulla on kaikille teille tänne eksyneille tehtävä! koittakaa voittaa kattila, se onnistuu täällä. sitä saa yrittää kerran päivässä. mua ei oo lykästäny (no kato oho..) joten: jos voitat kattilan, ilmoita. pelkästä osallistumisestakin saa ilmottaa ni mä voin sitte laskea pikku päässäni todennäköisyyksiä xD. mutta mä saisin mielenrauhan ja uskoni hyvään maailmaan takasin jos sen kattilan joku todistettavasti saa.

kiitos.