nonni. hyvää lauantaihuomenta. ja plaaah. mä olin niin ajatellu nukkuvani vaikka kuinka pitkään. varsinkin koska siis maukka on tosiaan siellä hyvinkäällä. ja mä en kyllä osaa nukkua ilman sitä. tai se nukkuminen sujuu - noh, viime yönä ei sujunu sekään - mut tosi vaikee on nukahtaa. joka tapauksessa mä nukuin koko yön luvattoman huonosti.

noh, sitte vimmu herätti mut heti seittämältä ja sitte uudestaan puoli kahdeksalta. arvatkaa että kyllä nyt väsyttää. tosin ilma on niin sanotusti ku morsian, kuiva ja kylmä =D. heitinpä hauskan läpän, että miten mä voin edes kekisä mitään noin hauskaa. joo. siis oikeesti on kyllä reilusti kylmempi ku edeltävinä aamuina, mutta se ei haittaa koska aurinko paistaa ihan siniseltä taivaalta ja lintuloiset vaan laulelee..

jokatapauksessa mä oon jatkanu tätä mitäkaikkeatarpeetontanetistälöytyykään-kierrosta (ei vielä riitä keskittymiskyky tilkkuiluun ku silmät on ihan lupslups) ja minkä testin löysinkään?

testaa ketä julkkista muistutat!

ai minä vai? no lenita airisto xD.

lähdempä tutkimaan josko jotain muutakin hauskaa löytyisi..