hirmu vauhtia kassi-alma piti! eilen voitin blogiarvonnassa ja tänään jo postin tullessa kolahti mukavasti. itse asiassa kahteen kertaan, ensin tippu novita ja sitten paketti :). ihana paketti, kiitos paljon! tässä se on se sisältö.

460976.jpg

vähän on taas sumee kuva kun en vaan jaksanu alkaa säätämään..mutta niin, hirmusti ihanaa diddl-tavaraa. joku aika sitten noita jossain ihailinkin kaikkia diddl-askoja, ku ovat mulle ihan uus tuttavuus. paketti osu hyvin kohdilleen: eilen juuri suunnittelin että pitää tehdä kirjanmerkki. nyt ei tarvitse :), muistivihosta ei oo ku muutama sivu  meillä enää jäljellä ja nyt on vieläpä kynäkin samaa sarjaa. voidaan hienostella, hih. toi avaimenperä on tosi hieno! ja painava. ei mikään sälähässäkkä siis. ja tuo oikeassa alakulmassa näkyvä rasia! mun neulat ja korvikset (jotka ajaa siis silmukkamerkkien asian..) pääs heti sinne uuteen kotiin :). se on kuulkaa vielä semmonen 2-kerroksinen ettei mee tavarat kaikki sekasin! ihan mulle luotu paketti siis. kiitos.

novitassakin oli katseltavaa aika lailla, ja osan jätin suosiolla ihan vaan kattomatta ku just nyt ei oo rahaa lähteä lankaostoksille eikä sitä paitsi edes aikaa alottaa mitään uutta ihanaa kesäistä neuletta. nyyh. mut onhan tässä vielä kesää jäljellä että saatanpa ehtiä ;).

nyt pitäis taas jaksaa lähteä töihin. huoh. tänään ei oo semmonen päivä että kiinnostais yhtään. meil oli eilen parisuhdekeskustelu ja se pisti ihan väsyttämään. toki kun piti valvoa ensin puol yötä ja puhua, ja sitte vielä pussailla toiset puol yötä. kaikki on siis ihan hyvin. me ollaan vaan niin hirmusen erilaisia että joskus se ihan ihmetyttää..miten sitä voiki toinen olla niin eri mieltä niin tärkeistä asioista. mut parempi kai näin ku että oltas aina ja koko ajan samaa mieltä kaikesta. minä ainakin tiedän että kyllästyisin. ja tärkeintä on kaikesta huolimatta se, että me pystytään puhumaan kaikista asioista ja molemmat osaa onneks mennä sen verran itteensä (minäkin joskus..) että näkee niitä omiakin heikkouksia ja jopa voi tunnustaa niiden olemassaolon. näin. itse asiassa perun edellistä lausettani sen verran että itse asiassa tärkeintä taitaa sittenkin olla se että me ollaan onnellisia yhdessä. tai itse asiassahan onnellisuus on seuraus siitä että kaikki on ok. mä en kyllä pohdi tätä yhtään enempää, hulluksihan tässä tulee ;).

töihin on joka tapauksessa pakko matkata. ja sitte ISO plaah. pitää käydä kirjastossa ottaa muutama kopio ja lähetellä kaikkia lappuja sinne ja tänne ja nyt just muistin että mun pitäs myös käydä ottamassa ittestäni joku passikuva, meille tulee töihin semmoset kortit. semmoset kauheat mitä mä oon aina karsastanu mihin tulee mun kuva (ja mun kuvat on poikkeuksetta aivan kamalia) ja nimi. joo. semmonen kaulaan heilumaan. aargh. kannattaiskohan vähän meikata..? =D