joo siis koska mulla ei ole mitään tekemistä ja aikaa taas sitäkin enemmän ni päätin ensi kertaa eläissäni uskaltaa osallistua dekoon. aihe kun oli niin kiehtova; nalle puh. mukaan taitaa vielä mahtua, käy ilmoittamassa itsessäsi täällä jos innostuit! saatan näistä innostua enemmänkin kunhan tuon ensimmäiseni saan kasaan. nalle puh on aiheena minulle helppo, koska tykkään hemmosta aika mahdottomasti.

makuuhuoneen verhoista tulikin hienommat näin, kun jäivät ensin liian kapeiksi :). samalla sain uusiokäyttöön ne iänikuisen vanhat keltaset voilee-verhot mitkä on ollu mulla jo vaikka kuinka kauan. viime kesänä vihdoin niihin aloin kyllästymään, ja nyt kun ne vähän muuttaa muotoaan ni on musta taas oikeinkin ihanat :). mä oon ostanu sen kankaan joskus ihan heräteostoksena kun sattu olee tarjouksessa. se makso 7,90 mk/m, ajatelkaa! eipä paljon saa tohon hintaan kankaita enää. ja tää on siis vielä kaiken huipuksi 3 metriä leveetä! ja tosi hyvälaatusta, ja hyvä että ostinkin koska se on vieläkin vaan niin mun näköstä!

kevät jatkaa tuloaan, aurinko taas paistelee aivan mahdottomasti! tosi kaunista on koko ajan, jotenki ainaki mä ehdin talven aikana unohtaa että miten ihanaa se sitte onkaan ku tulee ensimmäiset aurinkoiset päivät ja lumet alkaa sulamaan.

478432.jpg

 vaikkakin ne muuten tänään lupas telkkarissa että tänne saattaa vielä saapua räntää ja ehkä jopa luntakin. oikeestaan ihan sama muuten, mut mä niin toivoisin että ilmat ois sikäli suotuisat että sais mustikkaa ja puolukkaa ens kesänä. no puolukoitahan me saatiin viime kesänä se 40 litraa ja vielä ajattelin et ei me niistä muuten ikinä päästä eroon, mut niin ne vaan alkaa loppumaan. pari pussia on vielä onneks pakkasessa jäljellä ja pikkasen survottuna. tosin ei olla muuten oltu flunssassa sen jälkeen ku puolukasta tuli osa ruokavaliota.

ihme juttu muuten, mä jotenki olin kuvitellu et viime syksynä oli koko suomi täynnä puolukkaa, koska mä kun menin mehtään ni en ollu siis koskaan ikinä milloinkaan voinu etes kuvitella että puolukkaa voi olla niin tavattoman paljon! koko maa oli ihan punanen..mä en oo siis..voi vitsi, sitä ei oikeesti pysty kuvittelemaan! harmi ku ei siitä oo kuvaa. no sitte kävikin ilmi että täällä savonlinnassa ei ollu kuulemma ollu ollenkaan puolukkaa. maila itse asiassa väitti että ei ollut 'yhden yhtä', mutta täten todistan tämän väitteen vääräksi:

478413.jpg

kyllä, se on puolukka. vähän epätarkka tuli kuvasta.

jeh, täytyy lähtee kaivaa papereita lähetettäväks sinne sun tänne. se se vasta hauskaa puuhaa on :/.