sain villapaitaseni valmiiksi! :))) vähän oon ylpee itsetäni, ihan pikkasen vaan. älyttömästi :)))))). ai kamala, tää alkaa näyttää semmoselt teinipissisblogikirjotukselta, yli-ilosia hymiöitä jokaisen lauseen perässä. kamalaa. (koht mä kirjotan niiq tiättex sille TOSI ihqsti pelkkii ykkösii tjtn!!!!!!111! :))). HIH). gsus.

no mut niin, villapaita on siis valmis. siitä ei ole kyllä kuvaa vielä tiedossakaan koska on vaikea kuvata paitaa niin ettei siellä ole minua sisällä ja mä en kestä sitä ku musta otetaan kuvia - en vaikka ne kuvat otettaski vaan vaatteista mitä mulla on - joten tää tuo lievää haastetta..eipä siinä, se on vaan harmaa poolokauluksinen paita :). ei mitenkään muuten ihmeellinen ku että se on miun ensimmäinen villapaita.

kyllä mä taas ajattelin että vähän mulla on ihana mies ku maukka on jotenki semmonen..siis nytki se ihan koko ajan luotti siihen että mä saan sen paidan tehtyä ja osaan ja kaikkee ja samaten silloin ku mä niitä kirjotumppuja tein ja siis aina. se uskoo muhun paljon, paljon enemmän ku mä ite uskon itteeni. tämä pätee muuten moneen minun ystäväänikin. hali ihan jokaiselle joka tunnistaa itsensä.

sitte mä tietysti sille esittelin sitä paitaa (no okei, jokaista kappaletta myös erikseen aina ku ne valmistu..tai jo vähän ennen..) ja sitte se jopa halus kokeilla sitä - se ei siis oo mikään tyttöjen malli ;) - että jos mä ens talveks tekisin sillekin villapaidan. mulle tuli tietysti ihan hurjan hyvä mieli :), ensinnäkin siks ku se tilas multa jotain ja sitte varsinki ku se oikeen alko tutkimaan sitä paitaa. ja sitte ette usko mitä se sano, minun rakas ihana mieheni! se sano että: "oho. tässään ei oo ees reikiä". joo.

olihan se silleen ihan kivasti sanottu mut jostain syystä mä en sitten kuitenkaan ottanu sitä ihan niin..noh. pääasiahan on se että se haluu et mä teen sille jotain..eikö?

töistä pikaisesti kun en jaksa niitä ajatella näin iltaisin. eilisen ja tän päivän oon ollu töissä. siinä se ;). ei, siis harjotteluvuoroiks on merkattu tää ja ens viikko. oikein hyvä että on noin paljon harjotteluaikaa. kuitenkin ku ajattelee että eräässäkin marketissa harjotteluaika mille tahansa osastolle on se keskimäärin 15 minuuttia ni tää on ihan omituista. tosin kun mä oon siinä marketissa viettäny puolet elämästäni (no okei kolmasosan) ja tottunu omaksumaan kaiken naps tsiu vaan, ni tänään alko sitte jo vähän tympimään.

ei siinä, töitähän mä saan tehdä ihan samaan tapaan mut mua ei vaan jätetä yksin sinne puljuun. ja sit ku on oppinu jo suurimman osan ja mielessä pyörii jostain syystä edelleenkin vaan tehot, ni tuntuu jotenki tuntien tuhlaukselta että joku on siinä mun kanssa 8 h/pv vaikka mä kuitenki pärjäisin iteki..siis voisko joku kertoa mulle miksi mä ajattelen näin? pitäskö mun sittenki vaan hakeutua johonki arsemarkettiin päälliköks, mun ajattelumaailma on näköjään luotu siihen? vai onko mut aivopesty? kamalaa.

mutta hyvä on että kouluttavat kunnolla minutkin. ja siis mukavaa on ollu, oon mä oppinu paljon paljon uusiaki asioita! ja ylipäätään on tosi kiva olla töissä :). mut on vaan luotu tekemään töitä vähintään se 8 tuntia päivää kohden, muuten mä tunnen itteni jotenki laiskaksi ja luuseriksi ja blaah. nyt mun täytyy sitten mennä pusimaan maukkaa. ja nukkumaan, kellohan on jo vaikka mitä.