nonni. nyt mut on sitte tylysti jätetty tänne ihan ypöyksin koko viikonlopuksi. mitäs minä olenkaan saanut aikaiseksi? nooh..olen hengannut netissä. syönyt terveellisesti ja edullisesti pitsan. puhunu 2 tuntia puhelimessa =D. levittäny kaikki kankaat ympäri kämpän pitkin poikin, ihan miten sattuu..niin joo ja se tärkein, se tärkein. tietysti mä olen testannut että mikä kodinkone mä olen.

Kahvinkeitin

 

Kuumenet helposti, mutta malttiasi et menetä. Pihiset ennemmin itseksesi, mutta murahdat varmasti, jos joku tulee puhuttelemaan sinua väärään aikaan. Pidät juhlista ja ihmisten kanssa olemisesta. Oletkin yleensä mukana kaikissa juhlissa piristämässä muita ihmisiä. Työsi hoidat suhteellisen nopeasti, silti varmistaen että homma hoidetaan oikein, tai ainakin melkein.

 

 

olen siis kahvinkeitin :)