ensin mä tykkäsin siitä. jopa aivan hirmusti! musta se oli niin mielettömän sulonen ja kiltinnäkönen ja osas laulaa ja oli muutenki tosi luonnollinen ja..rock. jostain syystä se on alkanu ärsyttää mua pikku hiljaa ja kerta kerralta enemmän.

eilen töissä luin jostain hömppäjuorulehestä sen haastattelun ja se se vasta alkoki ärsyttämään! siis sen ilmeessä on koko ajan jotain mikä saa mut epäilemään sitä..tai siis..noh, siis vaikka sillä on eri ilme ni sillä on se sama stnan virne siellä taustalla, joka saa sen näyttämään siltä (mun silmissä) että se teeskentelee.

eilen ku mä tulin kotiin - maukki oli ottanu mulle iiidolssit nauhalle - mä sit sanoin että se ari on alkanu ärsyttää mua, enkä mä ollenkaan haluu että se voittaa. maukka sitte sano et ootahan ku näät ton jakson..no pakkohan mun oli sitte kelailla sitä edestakas jotta mä sen näkisin ja oikeesti voi v*ttu mikä urpo se on se jätkä! mikä v*tun legenda se niinku oikeesti luulee olevansa! mua jo aika paljon ärsytti ne sen remu-kommentit, koska on oikeesti ihan sama et osaako joku remu laulaa. sillä ei vaan oo mitään merkitystä..merkitystä on sillä, et se äijä on tehny niinku aivan stnasti musiikkia ja heittäny keikkaa ehkä pikkasen enemmän ku joku v*tun ari lahdesta! siis että olkoon mitä mieltä on, mutta tiettyjä auktoriteetteja pitää vaan kunnioittaa ja joskus on vaan osattava pitää turpansa kiinni!

ja eilen! siis voi gsus oikeesti mitä sen pennun päässä liikkuu? anna mä arvaan - ei mitään! jätkä menee idolssiin, ohjelmaan jonka koko idea perustuu arvostelulle ja sit se alkaa rääpii päätään siellä! joo siis mä en tykkää siitä niinasta kyllä yhtään, mutta just siinä kohtaa rupesin tykkäämään ku se sano sille urpolle että 'ole sinä siellä hiljaa'. hah! ja ihan turha rupee mussuttamaan et ku ari vaan on hevilaulaja. bullshit, jos se ois niin hevilaulaja ni kertokaa mulle miksi se sitten ei olis alkujaankaan päässy koko ohjelmaan jos se ois pelkkää heviä laulanu? (jos ette muista ni sillon ko se sinne haki, ni sehän joutu sitte loppuviimeeks laulaa kirkaa että pääs jatkoon)

joo, ja sit tää loppukommentti! 'joo saatan mä ens kerralla laulaa jotain muuta mut mä teen sen sit koska mä haluun, en siks ku tuomarit käskee..' anteeks mut oonko mä ainoo kenen mielestä toi kuulosti ihan uhmaikäsen lapsen lauseelta?

ja se lehti vielä tähän päälle. mä poimin sieltä teille, hyvät lukijat, kaksi kysymystä ja hieman lyhennetyt vastaukset jotka kertovat kaiken olennaisen.

kysymys 1: onko sinulla noussut kusi päähän?

vastaus: ei missään nimessä

kysymys 2: mitä mieltä olet siitä että tuomarit toistuvasti arvostelevat sinua siitä ettet laula muuta kuin heviä?

vastaus: mä oon hevilaulaja. ei kai kukaan pyydä bruce dickinsoniakaan laulamaan mitään muuta?

ari kuule. jos sulla on pokkaa väittää että kusi ei oo noussu päähän niin älä sitte seuraavassa lausessasi kumoa tätä väitettä vertaamalla itseäsi bruceen. se katsos on oikeasti hevilaulaja.

että anteeks kielenkäyttöni mut voi v*ttu.