miksi, voi miksi?

ne joilta jäi päivän tärkein uutinen lukematta, se löytyy täältä. ja hei pliis, älkää tulko mulle sanomaan että joo ku se oli arin läppä ja ei se tosissaan ja bullshit mä sanon. se on semmonen juttu että jos kaveri ymmärretään väärin muutaman viikon julkisuuden aikana useita kertoja, ni kyllä siinä vaan itessään jotain vikaa on.

mä en tiedä miten se näin nyt ärsyttääkin. lupaan kuitenkin, että tämä oli toinen ja viimeinen idols-ari tekstini tässä blogissa. tai missään muussakaan sen puoleen. kommentoida voin kyllä, sitä ei lasketa ;).

parasta koko jutussa oli muuten ilkan kommentti:

mä näen tässä tyypissä tulevaisuuden mattinykäsen

03.jpg

Riitta Supperi

nykpeg.jpg

loistoheitto.

(sen verran on kyllä pakko vielä todeta että en mä tosta ilkastakaan kovin hulppeita ajattele. ihan vaan että tiedätte ;). taidan lähtee kasaamaan yhtä salaista pakettia.)