koska mähän oon luvannu että ari k:sta mä en enää täällä paasaa ;). kuuntelin tänään radio novaa ja ile jokinen heitti aivan loistoläpän. mä tykkään sen huumorintajusta kyllä..se saa mut lähes poikkeuksetta nauramaan, ja sehän on vaikeaa se..siis saada mut nauramaan.

eniveis se puhu idols-arista. haukku sen NIIN paskaks ku ikinä voi, aivan lyttyyn ja mitättömäksi.

lisäsi sitten loppuun että vitsihän se oli. että jos joku ei ymmärtänyt, niin ainakin ari ymmärsi, koska se on tän huumorin äiti ja isä.

HAH!

nyt ku mä sain tän pois mun sydämeltä ni voin mennä silittämään noi just ommellut makkarin verhot. ne on hienot. käytin niihin sen keltasen kukkakankaan lisäks loput mun ex-hameesta. piristykseksi. nätit tuli. ja aivan liian kapeet =D. mä en taas mitään mittaa jaksanu, aattelin vaan et kyyyyyllä tuo leveys riittää..en taida oppia koskaan..täytyypä miettiä mitä nyt.