haahaa, olihan hauska läppä tuo otsikko xD. mä vaan oon semmonen. ihan että nauruun saattaa kuolla kun mun kanssa viettää aikaa. juuh. oltihin markkinoilla siis. mieletöntä! mä en muista milloin mä oisin viimeks ollu kunnon markkinoilla, mutta nyt. aivan mahottoman paljon kaikkea erilaista myytävää (tai siis ostettavaa), hirmusti ihmisiä, kunnon helppoheikkejä, hälinää, muurinpohjalettujen tuoksua, metrilakua. ihan mitä vaan! ja oli tosiaan, tori oli täynnä myyntipaikkoja ja sitten satamaan vievä tie ja vielä satamaki.

463955.jpg

tässä ei kyllä just se vilinä näy, mutta kuvitelkaa se. meillä loppu kamerasta akku. tai se loppuu muka aina ulkona viileessä ja sisällä onki taas ihan täys. huomatkaa tuolla takana tuo punatakkinen nainen, sillä on tosi makee huovutettu hattu! niin siis huomio!! mä EN ottanu kuvaa tosta papasta, se vaan nyt näyttää siltä.-

 oli sinne yksi laivakin mukaan mahtunut :).

463952.jpg

mä tuun jostain syystä aina hyvälle mielelle ku nään noita paatteja tuolla killumassa. en tiedä johtuuko siitä, että tykkään niin paljonkamalasti vedestä, ja noi laivathan tulee aika saumattomasti yhdistettyä veteen..

toki mä sitten tuhlasin rahaa (ku sitä vaan on niin älyttömästi että pakko oli). ostin sen mitä markkinoilta jokaisen itseään kunnioittavan ihmisen pitää aina ostaa. metrilakua! yhden semmoisen missä on sisällä lakua ja se on päällystetty vihreällä omenanmakuisella..päällysteellä. hyvää oli. niin, ja tarttui mukaan muutakin:

463953.jpg

=D. oisko tästä viikko ku lupasin maukalle olla ostamatta lankoja..? mut mä sain kyllä luvan ensin. toi bianco tuolla takana on rondon, semmosta hmm..vähän niinku oranssin ja ruskean välimuotoa, erittäin lämpimän väristä, kaunista lankaa. en tiedä mitä teen siitä. en tiedä mitä teen näistä muistakaan. ihan tossa edessä on kauhavan kangas-aitan pampulalankaa. jätin sen jo kertaalleen ostamatta ja kävelin sitte takasin, halusin sen ihan efektilangaks..johonkin.

kävin tänään taas kerran työhaastattelussa, jos vaikka sais ihan semmosen oikean työpaikan missä ois ihan varmana tietty määrä tunteja viikossa ja se ois vielä enemmän ku 10 tuntia ;). aika epätoivoselta vaikuttaa. mut jotain positiivista..ei jännitä työhaastattelut enää juuri ollenkaan paljoa kun on joutunu niissä ramppaamaan. jee.

maukka sai unelmiensa kesätyöpaikan, se on hyvä juttu! oon hurjan onnellinen tietysti sen puolesta :), vaikka joutuukin tekemään pitkiä päiviä ja olemaan öitä töissä. mutta kun työ on kivaa niin se ei haittaa.

ja sitten vielä! sain snyyltäni e-postikortin :). on kuulemma pikkuinen paketti melkein postissa jo. minäkin juuri eilen tajusin että tosiaan, maaliskuu on kohta ohi ja minun snyy-raukkani on myös ilman pakettia! tuntuu vaan että aika menee niin kamalaa vauhtia ettei vaan ymmärrä. täytyy viikonloppuna postittaa, olen jo kyllä suunnitellut mitä pakettiin laitan! minun kortissani oli ihana kuva. jota mä en näköjään osaakaan tähän esille liitellä. hmph. no.

kuvatekstikin oli ihan kuin juuri minulle. snyyni tuntuu tietävän jopa sen, mitä minun pikkupäässäni liikkuu :). suuri kiitos.

oli ihana päivä. nyt mun pitää mennä maukan kanssa haliköllimään, se tossa huutelee. ja nyt on halittava hirmusta, maukka lähtee perjantaina hkäälle viikonlopuks. minä parka jään ihan yksin, by-äääh. joudun vaan olemaan ihan rauhassa ja kuuntelemaan suomipoppia ja juanesia ja neulomaan..voi minua raukkaa ;). oikeesti ihana olla välillä yksin. vaikka tietysti mulla tulee kauhee ikävä jo heti perjantaina..ja oishan se ollu vielä kivempaa lähtee kanssa matkustamaan etelä-suomeen, mutta kun tuo koira väsyy niin kamalasti noista reissuista ni mitäpä sitä raahaamaan. ja luulisin myös saavani edes toisen, eli ensimmäisen, salaisen sukkani valmiiksi..

<?xml:namespace prefix = v ns = "urn:schemas-microsoft-com:vml" /> <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />