niin mä sitte kuvittelin että mä saan ku saankin villapaidan valmiiks..ei siis joskus tulevaisuudessa vaan nyt. aloin sitte noita paloja yhteen liittämään ja kas, hihat ei ollenkaan sovikaan sinne sekaan. murrrrr. ne on jotenki niinku liian kapeet..siis noihin hihakavennuksiin nähden. ei siis tod tullu mieleenkään testailla tai vertailla näitä tuota työtä tehdessä, tein vaan kiltisti ohjeiden mukaan ja kuvittelin että kaikki on kunnossa mutta paskat. luultavasti olen kyllä itse mokannut..jos tossa ohjeessa ois jotain vikaa ni kai sen ois joku jo huomannu ja korjannu..? annan sen nyt olla hetken ja sitte yritän uusilla hermoilla.

mulla tulee muuten koko ajan lisää mieleen noita outoja asioita itsestäni, oon saanu siitä ilmeisesti jonku pakkomielteen. mikä sekin on outoa. ehkä mä voin kerätä niitä jonku sata ja sitte haastaa kaikki samaan xD. nyt siis muistin sen, että joka kerta ku meen vessaan ni mun on ihan pakko kattoa että siellä pöntössä ei ole käärmettä. koska joskus ku mä olin pieni, ni kuulin jonku sellasen 'naapurin käärme karkas ja löyty viereisen rapun vessanpöntöstä'-tarinan ja se on vaikuttanu muhun ilmeisen voimakkaasti.

oikeesti mä en usko että näissä taloissa yhdelläkään mummelilla ois mitään käärmeentapastakaan. no eikä se nyt mitenkään kamalan yleistä oo sekään että käärmeitä putkahtelee pöntöistä xD. joka tapauksessa asia on tarkastettava joka kerta. hitto miten urpo mä oon..

sitte muuten mulla meni eilen hermot. uskokaa tai älkää ;). oli jotenki jossain kohti aika tiukka meininki (mun pään sisällä siis ihan henkilökohtasesti kiukuttelin itselleni ja itsekseni) ja sitte mä muistin! siis mähän laiton viime kesänä palautette nestlelle, ku ostin jäätelön. siis semmosen ihanan irtopallojäätelön mikä aina kruunaa kesäpäivän. v*tut se mitään kruunannu ku siellähän oli KIVI! siis keskellä jäätelöä. pah. sitte siellä jätskikiskalla oli myymässä semmonen ehkä 13-vuotias pikkutyttö joka oli tosi ujona ja ihan koko ajan sen olonen että se olis ihan paniikkikohtauksen partaalla..reppana. ni en sitte tosiaan menny sille valittamaan asiasta. tuskin se niitä kiviä sinne on tunkenu. no tuskin on ne asiakaspalvelunkaan ihmiset mut ne on sentään aikuisia ja valinneet ihan itse sen työpaikan mihin kaikki valitukset ohjataan.

niin siis mä laitoin siitä valiolle palautetta koska minä urpo en muistanu että valion jätskikioskeja ei oikeesti enää ole, koska ne on nestlen. tähän en nyt kommentoi ;). no sieltä valiolta tuli äärimmäisen ystävällinen vastaus, että palaute lähetetään nestlelle ja osote ja sitte ne oli vielä ite lähettäny sen palautteen eteenpäin oikeeseen paikkaan. oikein kilttiä. juuri näin siis toimii asiakaspalveluhenkilö. kyllä.

no. sieltä nestleltä tuli sitte jossain kohtaa jotain (astetta tympeempää) palautetta jonka sisältö ei suinkaan ollut se, että ne ois millään lailla pahoillaan siitä että mun jäätelössä on ollu kivi (se oli siis ihan semmonen soran kokonen pala. eli ei mikään mukulakivi mutta ei tod mitään hiekkaakaan. mulla on kielikoru, josta joskus saattaa lähteä pallo karkuun joten kun tunsin jotain ylimäärästä suussani ni lopetin puremisen välittömästi. eli onneks mulla on kielikoru koska vaikka se muka vahingoittaa hampaita ja kaikkea ni jos mulla ei ois sitä, oisin luultavasti purassu sitä kiveä luullen että se on jäätä, ja sitte multa ois kyllä varppina menny hammas lohki. auts.).

niin, siis sen niitten vastauksen pointti oli lähinnä se että mun pitää lähettää se helvetin kivi niille (koska ne varmaan kuvitteli että mulla ei justiinsa oo muuta tekemistä ku keksiä kaikkia erilaisia tarinoita jotta mä saisin tuotehyvityksiä??). gsus..no kyllä niitä muuten mahto harmittaa ku mäpäs olinkin silloin löytäessäni sen kiven suustani, laittanu sen yhen kynttiläasian päälle ja kah, siinä se oli vieläkin. eli mä sain siis sen lähetettyä sinne. mut arvatkaapa mitä..kyllä, sen jälkeen siitä puljusta ei ole kuulunut mitään. ei siis edes sitä perus meollaantooooosipahoillamme-kirjelmää.

josta mä siis vedin sitte eilen herneet nenään. ja kirjotin sinne tulikivenkatkusen sähköpostin - siis mä satuin surffaamaan jossain ja jotenkin jouduin sitte nestlen sivuille josta muistin tän ja jossa oli se osotekin ihan valmiina, näin tämä alkoi - johon ne kyllä tuskin vastaa.

mut mä en ainakaan osta yhtään irtojäätelöpalloa yhestäkään 'valion' jätskikiskasta. mä rupesin ihan just nyt boikotoimaan. nih. no niin..nyt ku mä olen rauhoittunut (...) ni voin hetkeksi palata villapaidan kimppuun..sitte pitääki alkaa puuhastella koska mun pitää mennä tänään töihin :). pitäkää mulle hei peukkuja etten mä ihan torspoile siellä..tai no..joka tapauksessa mä torspoilen joten pitäkää peukkuja että siellä on joku huumorintajunen ja kärsivällinen täti mua opettamassa xD.