sitäkö tämä on? on ihan mahottoman vetämätön olo, ja on ollu jo muutaman päivän. itse asiassa tää alko viime viikonloppuna ja vieläki jatkuu. nyt se on jopa pahentunu koska mä en päässy aamulla sängystä ylös normiaikaan. torkutin ensin pari kertaa ja sitte olin jo muka ihan pirtee ja laitoin kellon pois päältä että täytyy sitte nousta kahvinkeittoon. oho, ku heräsin puolen tunnin päästä siihen ku maukan kello soi xD.

tosin musta tuntuu että oon nukkunuki tosi huonosti, et vaikuttaahan sekin tähän olotilaan. mut sekään ei oo mun tapasta, mähän nukahdan 4 minuutissa ja en kyllä herää vaikka talo kaatuis ympäriltä. kyllä mä nytteki oon nukahtanu ihan hienosti mutta herään mitä ihmeellisimpiin asioihin, jopa siihen ku vimmu tassuttaa juomaan, viime yönä siihen ku se läähätti! ihan uskomatonta..

joka tapauksessa, joudun ihan tosissani yrittämään että saan jotain tehtyä. ompelemista ei siis lasketa koska mulla on ompelukausi menossa, voisin istua tossa koneen ääressä 24/7 ja tehdä kaikkia hauskoja juttuja. ei missään nimessä mitään vaatteita, mutta kaikkea muuta - tilkkujuttuja, verhoja, pehmoeläimiä, tyynyjä. ainakaan en haluis tehdä töitä tai muutenkaan mitään hyödyllistä. huoh.

nyt on vaan pakko. ennen töihinlähtöä taidan syödä kunnon aaminkaisen, jospa se vaikka auttaisi ja antaisi energiaa..? onneks kuitenki on tänäänkin kaunis, aurinkoinen päivä. se vähän piristää. ja keittiön uudet verhot piristää :). ja ihan vähän myös ajatus siitä että viikonloppu on vapaa. sitte mä oon vaan erittäin aktiivisesti ajattelematta ens viikkoa koska silloin sitä vapaata ei sitte oo yhtään. anim295.gif