muokkismuokkis: sehän siis menee että 'sydän ei tunne mutta jalat vielä kantaa'. anteeksi, pahoitteluni ja suuret kiitokset teijalle joka linkkivinkkasi minulle ihka oikeat sanat :). se on joko tosi kiltti tai sitte se oli että aaaaargh onks ton urpon pakko kirjottaa noi sanat tohon jos ei kerta ees osaa niitä voi gsus!! (noin mä olisin ollu :))

kevät siis :). ai mitä joko mä oon siitä hehkuttanu? oho. no ette te varmaan luullukaan et se ois siihen jääny. käytiin lenkillä äsken, ekaa kertaa olin iltalenkillä ilman takkia. toppaliivi oli kyllä päällä mutta sitä ei melkeen lasketa :). ja sit mulla oli mun ihan itse tekemä villapaita päällä. vähänkö oli ylpee fiilis, kih.

no joka tapauksessa, ulkona oli kaunista. ja mikä parasta, mulla oli kerranki kamera mukana! yleensä mä oon aina sitä ottamassa mutta joko se unohtuu tai akkua ei oo ladattu tai ei mahu taskuun tai käsiin tai ei vaan jaksa kantaa. koska toi kamerahan painaa siis aika paljon, juu..

475540.jpg

auringonlaskun aikaan olimme siis liikenteessä. mä oon jotenki taas talven aikana unohtanu miten kauniita auringonlaskut ja -nousut on..

475544.jpg

se on muuten kohde, jota mä en koskaan kyllästy kuvaamaan. meillä on varmaan 89% mökkikuvista jotain auringonlaskukuvia, hih. mutta kaunis on kaunista vaikka sen näkis kuinka monta kertaa. me tehtiin hauska lenkki. siitä hauska, että oltiin taas teillä tietymättömillä. se se on hauskaa. alkumatka mentiin siis ihan että tiedettiin missä ollaan ja sitte päätettiinki tulla takas jotain toista kautta. kiva ku täällä voi ettiä ihan uusia reittejä. matkan varrella käveltiin aivan ihanan omakotitaloalueen läpi. tosi kauniita puisia taloja ja ihan pihan kokosia pihoja..rauhallista ja ihanaa. just semmonen alue et jos haluis asuu lähellä keskustaa mutta ihan rauhassa ni sinne heti.

475542.jpg

päästiin lopulta kotiin. tämä on siis kotimetsästä ja aurinko ihan maissa jo. koira on tajuttoman paskanen, siis aivan järkyttävää. ja sehän ei anna itteään pestä, ei tuu siis kuuloonkaan. se menee hulluks jos sen ees vie vessaan. onneks se nykyään antaa sentään pyyhkeellä rauhassa kuivata ja putsata, ennen sekin oli kauheen tappelun takana. semmonen se on se mun vauva <3.

ootteko muuten ikinä maistanu sitä einesyök tonnikalaperunasoselaatikkoa? maukka sitä osti mulle tänään kun kaapit on tyhjänä eikä kyllä ollu aikaakaan että ois ehtiny mitään ruokaa tehdä. no niin, maukka kävi siis koulumatkalla tossa valtsussa ja siellä ei tietysti ollu mulle mitään. tääl on muuten tosi vähän mitään kasvis/kalaruokia. kaikki piirakat ja muut pasteijat on aina jotain kinkkublaaa tai kanablaaaa. no. siellä ei ollu mulle siis muita ruokia ku tuo tonnikalajuttu ja mä olin ihan et ou mai kaad, se on varmaan ihan jak. varasin ketsupit ja kaikki valmiiks esiin.

sairaan hyvää!

p.s. mä en jaksa oikolukee tätä ku alko just väsyttää. joten pahoittelen kirjoitusvireitä.