ärsyttäviä tämmöset päivät ku mikään ei huvita. ei nääkää huvittanu mut testasin silti että mikä eläin olen.

nyt sitten tiedetään. tai tiedetään että olen 46 % koira:

'Olet kaikkien paras ystävä, ellet satu ärhäkälle tuulelle ja vartioi omiasuuttasi, kokoa rauhattomana laumaasi tai pissaa naapurien pihalle. Autat ystäviästi mielelläsi. Olet kekseliäs ja löydät ratkaisun useimpiin kohtaamiisi haasteisiin.'

lisäksi omaan 27 % hamsterin, 15 % kultakalan ja 12 % kissan piirteitä. näin.

anim421.gif

***

no aikoihin en ole testannut sitäkään, mikä on henkinen ikäni tällä hetkellä.

viimeksihän se oli 12 vuotta, nyt olen ilmeisen paljon viisaampi ja aikuismaisemmin käyttäytyvä ihminen, pääsin jo melkein kahteenkymppiin. henkinen ikäni on siis 19 vuotta.

nyt kun olen koko päivän lorvinut joko netissä tai kotona saamatta mitään aikaiseksi, tunnen olevani jotakuinkin siellä 12-vuotiaan tasolla..

***

tää on sitte viimenen. millainen myyntimies mä olen? noh, tietysti sellainen joka jää henkiin sodassa xD.