jee! osallistuin kassi-alman kodissa arvontaan. taas kerran, koska mä osallistun aina kaikkiin blogi- ja muihin arvontoihin. enkä siis koskaan voita mitään =D. mutta nyt, nyt mä voitin. tittidittidii.

jotain hauskaa tähänkin päivään, olin aamusta muutaman tunnin töissä ja sen jälkeen onki aika menny mukavasti pyykätessä ymsyms. mun mielestä ja muistaakseni mä just viime viikolla pyykkäsin mut eipä siltä näytä..tosin on tossa ollu noita kurakelejäkin ja kun eräs meidän perheestä (se sini) ei vaan osaa käärästä lahkeitaan. ja koska kaikki mun housut on ostettu korkeepohjasille kengille, ni nyt ku mulla on lenkkarikausi menossa ni ne laahaa tuolla maita ja mantuja ja koiranpaskoja (no niitä ei oo onneks vielä kyllä tullu tallottua) joten mä meen meiningillä housut/ulkoilukerta. mut nyt mä heti alan järkeväks aikuiseks ihmiseks ja joko käärin lahkeet tai sitte käytän vain ja ainoastaan tuulipuvun housuja. perisuomalaiseen tapaan ;).

salaiset sukat on..no ei lähelläkään valmiit, ja vielä kauempana täydellisistä. toinen sukka on siis puolivälissä, tai itse asiassa ensimmäinen sukkahan tuo vasta on. malli on todella kaunis mutta minulle, pikku perfektionistille, aika hankala. lisäksi lanka on kaunista ja ihanan tuntuista muttei ollenkaan niin mukavaa neuloa. huoh. mut ei haittaa, eilen päätin että niiden EI tarvii olla täydelliset. tuskin kukaan niitä niin tarkkaan kattoo ku minä. tärkeintä on että ne on kauniit (mitä ne tod on) ja semmoiset kuin on toivottu (sitäkin ne on). niin ja jos niistä vielä oikeenkokoset sais ni se ois kai kiva..

sivutyönä oon tehny ihan perussukkia, koittanu kuluttaa langanjämiä pois mutta en saa niitä edistymään ku ei vaan kiinnosta ku niissä taas ei oo ollenkaan haastetta..huoh. johtuisko keväästä että haluisin vaan koko ajan alottaa kaikkia ihania asioita?

tupakoimattomuudesta johtuen mulla on hirmusti energiaa, mikä on huippujuttu :). lisäks oon koko ajan jotenki poikkeuksellisen ilosella tuulella. lukuunottamatta tiettyjä työtilanteita. mielelläni avautuisin teille kaikille niistä mutta julkisen lokin miinuspuolia on se, että ne töitä hankaloittavat asiat (=ihmiset) voi myös näitä lukea. joten vaikenen viisaasti. jokatapauksessa siis olo on hyvä ja oikeestaan ainoo mikä himppasen harmittaa on tää mun ihon ja elimistön puhdistuminen tupakasta => finnit. nojoojoo, ei mulla nyt varsinaista ongelmaa ole mutta näppylöitä naamassa on siis enemmän ku 5. mikä kyllä on jo mulle ongelma. mut onneks tää on ohimenevää.

vissiin pakko mennä riipii noi pyykit koneesta ja kekata jotain ruokaa. tekis mieli tehä jotain keittoa, maukille makkarakeittoo ja mulle soijakeittoo tai kasviskeittoo, mut toisaalta tekis mieli iskee vaikka ranskalaiset ja kalapuikot uuniin..njää, keittoa :).