ja onneksi se paistaakin, aurinko siis taas. ja onneksi paistoi jo aamulla koska rakas vimmuni päätti taas puoli 7 (normaaliaikaa) että nyt vois olla aika herätä. puoli 8 (sitä samaa aikaa) mä sitte raahasin itteni ylös sängystä. taivas että mä oon väsyny! kolmas huonosti nukuttu yö putkeen ja aina vaan yhtä aikasia herätyksiä. miten semmoset ihmiset oikeesti pärjää jotka kärsii unettomuudesta? tai äidit!?! ne ei oikeesti saa koskaan nukkua! miten te jaksatte?

no, kostoks mä otin sitten harjan mukaan ja raahasin ton koiran lenkin jälkeen tonne rantaan harjattavaks. se ei ollenkaan ole niitä koiria jotka ihan välttämättä harjauksesta tykkää. joskus se oikein pyytää sitä, mutta useimmiten se kyllästyy siihen kahessa minuutissa ja alkaa vänkäämään pois. ihme tyyppi. kovasti karvaa lähti, mikä on hyvä asia, koska mä sitä aika paljon tarviinkin. ai miks mä kerään koirankarvaa? no mä huovutan sitä :). tietty.

tänään mä olen koonnut snyylleni pakettia! vihdoin ja viimein. lisäksi oon jostain syystä innostunu virkkaamaan (!!) ja tilkkuilemaan (no tilkkuilu on tiksan syytä - mun piti säästää se kesään mut nyt sit tiksaki oli ni sit munki piti). pari patalappua on viittä vaille valmiita ja virkkausasiat tulee sitten myöhemmin näytille. niistä menee osa pääsiäiskortteihin koristeiksi, ni en viitsi niitä näyttää vielä. sitte neuloin pääsiäiskanan. juu. sen mä voin teille näyttääkin kun se saa vaan silmät päähänsä.

pääsiäinen on mukava juttu, on kiva tehä kaikkia askoja. tänään pitää muuten muistaa laittaa rairuohoa kasvamaan. mä en oo vaan ihan vielä päättäny että mihin mä sen sijotan, ja siksi en siis sitäkään että minkälaiseen astiaan sen kylvän.

oli ihana aamulla kävellä tuolla mettässä..aurinko paisto sieltä puitten välistä ja se näytti ihan taikametsältä. siellä sitä oikein huomaa kevään tulemisen ja lumen sulamisen, ei tästä oo ku pari viikkoa ku siellä piti mennä tiukasti polkuja pitkin jos ei halunnu rämpiä polvia myöten umpihangessa. nyt saa poiketa reitiltä just niin paljon ku lystää kun lunta ei toisissa paikoissa ole laisinkaan, ja sielläkin missä sitä on ni ihan vaan pikkisen.

kysymys. miten se menee se loru. ainakin siinä sanotaan että kevät tuli ja lumi suli. sit tulee jotain ja pulipuli. miten se menee?

kiitokset muuten positiivistista ja rohkaisevista kommenteista koskien mun työhaastattelua. mä hetken jos toisenkin mietin että haluunko laittaa koko juttua tohon ku en vaan ois jaksanu pelkkiä 'v*tun sosiaalipummi hanki töitä luuseri'-kommentteja.

nyt se ois lähettävä käymään kaupassa. maukka tulee illalla :). noi kaks asiaa ei kyllä liittyny ollenkaan toisiinsa. menen siis kauppaan ihan itseni takia kun on aika kauhea nälkä. mistä se johtuuki että heti ku toinen lähtee pariks päiväks pois ni mä liusun takasin sinkkuaikojen ruokavalioon (miinus olut ;)), mä oon puputtanu vaan jotain näkkileipää ja suklaata. ihme jos ei muuten jaksa mitään tehä ku ruokavalio on tota luokkaa. mut nyt mä haluun nuudeleita tai salaattia, joka tapauksessa jotain ruokaa. sitte pitäis alkaa suunnittelemaan että nää joutuu nää kankaat täältä keräämään pois..vitsi ku näkisitte tän kämpän =D.

ainii. kattokaa minkä kuvan mä löysin. tää on vähän niin ku minä ja maukka. mä en ollenkaan usko että se tulee kotiin väsyneenä ja krapulassa ja pahanhajusena ja rojahtaa suoraan sänkyyn vaan:

anim81.gif
 
*repskops*
 
(kiitos keijulle kuvista :))