terkkuja mökiltä siis :). tulimme takaisin. sillä aikaa oli tullut kortin snyltä joka lomailee thaimaassa! ja arkadian ulla oli haastanut minut blogissaan kertomaan kuusi outoa asiaa itsestäni..kokeillaan. jos keksitte parempia ni laittakaa kommenteihin ni mä vaihan xD.

1. kuvittelen että minussa ei ole mitään outoa :). ei outoja tapoja, sanontoja..mitään. (joten nämä ovat nyt sellaisia minulle tavallisia tapoja joista joku on joskus huomauttanut..)

2. jos minun tekee mieleni jäätelöä ja tupakkaa, voin samaan aikaan syödä jäätelöä ja polttaa tupakkaa (minusta ihan tavallista, petteri tästä joskus huomautti kovin ihmeissään)

3. kaikkien astioiden tulee olla kaapeissa tietyssä järjestyksessä ja oikein päin. voi taivas sitä reppanaa joka menee laittamaan MINUN kaappeihini vaikkapa kahvikuppien korvat väärään suuntaan. tämä koskee myös kuivauskaappia ja haarukkaveitsilusikka-kuivausosiota. (maukan mielestä outoa..)

4. kun aloitan siivoamaan, siivoan ensin kaapit ja laatikot huolimatta siitä että koko kämppä on täysin pommin jäljiltä ja kukaan ei niihin kaappeihin ja laatikoihin mene urkkimaan..

5. myös kirjojen, cd-levyjen ynnä muiden pitää olla oikeassa järjestyksessä oikeassa asennossa ja oikein päin..esim. kun cd:n kotelon avaa, tulee levyn olla heti oikeinpäin luettavissa..

6. kaikesta tästä huolimatta minä olen meidän perheessä se, joka eniten jättää tavaroita pitkin poikin levälleen eikä häiriinny siitä juuri ollenkaan.

edit: no pakko on kyllä lisätä ku tuli mieleen että lienee sekin outoa että olen pikkutyttönä ollu aaaivan lääpälläni TA-DAA.. paavo väyryseen! oudompaa lienee se, että tunnustan tämän julkisesti?

semmoisia :). minäpäs en haasta ketään, napatkoon mukaansa ken haluaa.

nyt täytyy kokeilla taas onneansa kattilan kanssa.