nyt mie sen alotin! salaisen sukkani siis. tai ei se oo minun sukka vaan ihan jonkun toisen jossain toisaalla, kaukana. mutta minun tekemä. hirmusen haasteen otin..kävin eilen ostamassa langat ja muut tarvittavat asiat ku vihdoin sain päätettyä että mitä teen ja minkämoisella kantapäällä. nyt on kyllä taivaallisen ihanat langat ja muut, täytyy vaan toivoa että taidot riittää. tai no, tavallisia silmukoita ja kavennuksiahan tuossa on että kyse taitaa olla enemmänkin tarkkaavaisuudesta. jouduin laittaa telkan ihan kokonaan pois päältä ku aloin värkkäämään. (niin ja kaksi sukkaa aion tehdä kyllä, älköön kukaan huolestuko)

keskittyminen on kivaa. menenkin siis jatkamaan. pikkasen vaan tulin teille kertomaan ku pesin kädet ja piti odottaa että ne kokonaan kunnolla kuivuu ennen ku ottaa kutimet käsiin. en oo muuten ehkä ikinä milloinkaan pitäny näin hyvää huolta käsien puhtauvvesta! en siis silloinkaan ku olin kaupassa töissä. anteeks vaan kaikki asiakkaat =D. voinen siis sen verran paljastaa, että lanka on valkoista. pikkasen saattais v*tuttaa jos onnistuisin mähläämään siihen jotain kahvi- tai muita tahroja. hui.

eikö muuten ole ihanaa kun on kevät :). mä poljin tänään töihin nopeemmin ku..no varmana nopeemmin ku lance armstrong. onko se sen nimi?

eilen oli muuten ihana kun myöskin töihin menin, mutta iltaan silloin. aurinko paisto ihan täysillä ja kaikki tiet oli jo kuivia ja sitte menin tota oikotietä, eli rautatiesiltaa pitkin (koska se oikasee jonku 3 km. no ainaki 2..?) ni siinä oli äijät sitä putsaamassa ja siinä mä sitte kävelin hiekatonta puusiltaa pitkin auringonpaisteessa ja kattelin sulanutta järveä ja voi..varsinkin se silta oli ihana. tuli ihan semmonen olo että tahon sandaalit tassuihin.

niin tosiaan siinä ku ei saa polkee pyärällä siinä sillalla. vaik kaikki muut kyllä polkee mut mä en koska tiijättehän, oon kiltti ja lainkuuliainen ja siinä on siis liikennemerkki että ei pyörälläajoa ni en sitte uskalla. no. sitte mä eilen pääsin töistä ja olin jotenki ihan tosi väsyny. enkä ois jaksanu kävellä. joten minä, itse nero, sain älyhyvän idean että menen sitten toista kautta, tuota autotiesiltaa pitkin siis ku siinä saa ajaa!

no joo en tosiaan ottanu huomioon sitä että siinä saa ensin ajaa ylämäkeen ehkä kilometrin (no 200 metriä ainaki ihan varmasti) ja se tosiaan kiertääääää aivan pirusti. sitte mä vasta väsyny olinki ku tulin kotiin koko pitkän matkan jälkeen :(.

yritin muuten saada maukalta jotain sääliä ja sympatiaa ja halauksia ja semmosia 'voi pientä raukkaa'-lässytyksiä, mut joo. ei se oikeestaan muuta sanonu ku että 'just siks sitä sanotaan oikotieks ku se oikasee'. kiitos taas tästäki xD.

sukkain kimppuun.