ken keksii mistä mä yhtäkkiä sain ton lauseen mieleeni ja vieläpä päätin otsikoida tän sillä, kertokoot..en ymmärrä. olin tänään kaupungilla uudessa ponchossani :) ja mä oon aika varma et kaikki, siis aivan kaikki, katto mua ihan kateellisina. hah! tein hirmusti asioita joita oon venyttäny vaikka kuinka kauan ja nyt on paljon virkeempi (ja vähemmän stressaantunut) olo.

mä oon muuten nyt, kaikkien näiden vuosien jälkeen, tajunnu että mä taidan stressata joskus vähän turhistaki asioista..? eilenki mä sain joteinki oikein ongelman aikaseks siitä että tiskit oli tiskaamatta ja pyykit partsilla odottamassa kaappiinlaittoa ja verhot vielä laittamatta. hei voi kauheeta! onneks tajusin ihan itte et aika turhaa päänvaivaa aiheutan itelleni.

tänään sain sitten kaiken kuntoon :), paitsi että ne pyykit on vieläkin laittamatta kaappiin mutta nytpä se ei mua kyllä häiritsekään. tiksa käski laittamaan kuvia verhoista ja mä tunnetusti teen aina niin ku käsketään (vaikka hetken harkitsin että mä laitan sille takas postia että sit näät ku tuut kattomaan ;)), eli verhoja, leidiis än zentlemen.

makuuhuoneen verhot näyttävät tältä:

481571.jpg

ne on siis ihan perus suorat verhot. alhaalla on vielä oranssi kapia raita, mikä ei siis mene kylläkään reunasta reunaan asti vaan siinä keskellä kellottaa. jos kiinnostaa ni se on sen kietasuhameen se kiinnilaittonauha. tuo voilee on siis oikeesti keltasta, kylläkin vaaleenkeltasta mutta keltasempaa ku tossa kuvassa.

keittiön verhot sisältää kapeen (vai matalan? miten se sanotaan..) alakapan, tai kaksi, ja yläkapan joka on muodoltaan semmoinen tsiutsiutsiu..semmottinen aaltomainen siis.

481572.jpg

aaltomaisuus on saatu aikaan näillä nauhoilla. semmoset on siis sekä oikealla että nurjalla puolella ja sitten ne vaan tsiu solmitaan. ylhäällä on kaitale samaa beigeä kangasta mitä noi nauhatki on ja samaten alakapassa on yläreuna ja keskiosat tuota beigeä. sydämet laitoin jokaisen nauhan kohtaan, koska useimmissa mun tekeleissä on pakko olla joku juttu :). ja joo, ne sydämet on ihan tarkotuksella ommeltu valkosella langalla kiinni. toi kangas ja varsinki se beige, on jotenki niin..emmätiedä, arkiset? ei se oo oikee sana. kuitenkin ne on semmoset että turha hienostelu ei sopinu mukaan kuvioon.

toi keittiön verhokangas on mun mielestä aivan mielettömän hienoo! ja niin keittiönverhoa, ettei mitään rajaa. tänään kannettiin (öh..maukka kantoi) keittiön matto kellariin odottamaan kesää, pesua ja ensi talvea ja tuotiin tilalle puhtoinen beige-ruskea-räsymatto. sitte pamautin vielä pöydälle ja vimmun kuppien alle valkovihreät tabletit (marimekon jtn kangasta mis on lehtiä, en muista nimeä) ni voi! ihana kesäkeittiö..vielä ku toi rairuoho innostuu vähän enempi. tai joku tuo kukkia..joo, odotellaan sitä rairuohoa vaan ;).

hitto just tajusin et tänään tulee iiidolssit! huh, alko ihan jännittää. täytyy mennä valmistautumaan...dingdingding..