sama biisi jatkuu :). ikävä kyllä mä en sitä ihan kokonaan muista, edes tota kertosäettä siis. sitä on vähän hölmö lauleskella ku puolet sanoista on jotain ihan muuta. joo. mut pointti lienee kaikille selvä: kevät.

aurinko paistaa taas ihan hulluna:

476057.jpg

..vaikkakin luntakin vielä täältä löytyy. tosin toi antaa vähän vääristyneen kuvan tästä ilmastosta, tossa on yks niitä harvoja paikkoja missä vielä lunta tolleen on. tuolla rannassa on toinen lumikasapaikka. vimmu on niiiiiin tyytis ku sen vie sinne, se jotenki aina keväisin sen kuitenki muistaa että kohta lähtee lumet eikä pääse enää kiehnäämään. siellä se sitte remuaa lumessa elämänsä innolla, hassu koira.

vähänkö olin muuten ihmeissäni, ja myöskin aika varma epäasiallisuuksista. tulin siis tänne lokini takatiloihin, ja mitä! eilen illalla, tai sen jälkeen, kokonaiset 11 kommenttia! mä olin niin varma että puolet on jotain tosi ikävää shittii mut ei, tääl oli käyny mun suvi ja mun teppo. ja suvi oli siis käyny yksinään keskustelua mun kommenttilootassa..ei siinä, kukin tietysti viettää aikansa ja yönsä ihan niin ku itse haluaa mutta kyllä mä joskus oon vähän huolissaan ;). 

tuli muuten tosta kommentoinnista mieleen ku yks päivä surffasin - siis nyt viikonloppuna se oli ku en vaan jaksanu mitään muutakaan - ympäri lokeja, ja eksyin jonneki..siis se oli ihan hämärä paikka, en ees tarkalleen muista mitä siellä oli. lähinnä jotain teinihömppää tyyliin 'käytiin tänää kaupast ostaa purkkaa' ja muuta ihan älytöntä. tai siis ei älytöntä vaan just semmosta et aha. mielenkiintosta. (no joo ei sillä että nää mun ajatusvirrat ois mielenkiintosia mut ne oli jotenki..siis ei. jos mä enää sinne eksyn ni linkkaan ja vinkkaan).

no eniveis tää ihminen oli sitte lopulta kirjottanu sinne että 'miksei kukaan kommentoi näit mun juttuja'. hei tää just selittää muuten sitä miten mielenkiinnottomia ne oli. ei siis toi edellinen juttu, vaan just se et ne jutut oli tommosia. siis näin:

otsikko: tänään

kirjoitus: käytiin kaupungilla

eli tyyliin yks lause, maksimissaan ehkä kaks. ihan ku se ois kuvitellu olevansa jossain chatissä? no siis. se, mikä mun mielestä oli hauskaa, oli siis se että joku oli kuin olikin kommentoinut! että:

'ehkä nää jutut ei herätä vastakaikua...'

hihihiih. joo, okei okei tää oli oikeesti hauska juttu niin kauan ku se oli  mun pään sisällä. eli koettuna ;). eikä ollenkaan hauska varmaan edes kerrottuna, saati sitte kirjotettuna..mä kuitenki uhrasin siihen nyt aikaa ja energiaa joten jätän sen tohon. ihan vaikka siks että kiusallani.

ai niin! mä oon meinannu unohtaa kertoa. mä löysin eilen aurinkolasit :)!!! ja siis ne ketkä tuntee mut ni tietää et mullehan ei vaan sovi yhdetkään aurinkolasit. paitsi semmoset mitkä on niin urpon näköset et kukaan ei huomaa ettei ne sovi mulle, vaan kaikki huomaa vaan sen et ne itse lasit on kauheet =D. no, nää on siis oikeesti hienot, tai semmoset ihan tavalliset lasit ja ne sopii mulle, siis ihan oikeesti sopii, ne on ihan tositosi kivat :). uskokaa jo! ja kaiken lisäks ne makso vaan 7,95 €. etes mun putjetti ei kaatunu.

anim483.gif

ai et voi ihminen tulla onnelliseks ihan vaan aurinkolaseista.