taas se raukka, postipate siis, joutu soitteleen ovikelloa ku meiän kohalle tuli..se joutuu oikeesti vähintään 2 kertaa viikossa kantamaan jotain mahottoman kokosta ja pimpom. mul on melkein jo huono omatunto, viimeks jo pyytelin vuolaasti anteeks että aina se joutuu näkemään vaivaa. mut eipä tuo, ilosena jakso hymyillä vaan.

useimmiten noi pimpom käynnit on jotain tylsiä työjuttuja..hei arvatkaa mitä sain viimeks! käyntikortteja siis jonku 1 500 kappaletta..öö, ehkä 1480 kpl liikaa siis, ja lisäksi firman paperia missä on siis firman logo ja sen alla mun nimi ja puhelinnumero =D. mä niin aion käyttää sitä paperia ihan aina ku on mahollista. ja kelatkaapa sitä että mä teen sitä työtä ehkä 20 tuntii kuussa! mut ei se mitään..

no mutta eilen tosiaan sain snyyn iki-ihanan paketin ja tänään, katsokaa mitä tänään saapui:

479517.jpg

huhhuh! tämä oli siis annelin käsitys lähettää 'jotain pientä' tuossa anna hyvän kiertää - hässäkässä. mä oon kerran jos toisenkin tota kyseistä mallia katsellut mutta en oo uskaltautunu kokeilemaan..eipä siinä, ei mulla ois ollu noin ihanaa lankaakaan :).

479523.jpg

enkä ois kyllä tajunnu ostaakaan, jostain syystä mä en itselleni osta mitään sinistä ikinä vaikka väristä pidänkin. tai en oo ennen ostanu, nyt saatan ostaakin, koska tää tuntu heti päällä ihan omalta. ja niin ihanalta. mukana oli myös aivan mielettömän kaunis kortti, josta unohdin kaikessa touhotuksessa ottaa kuvan - koitan muistaa myöhemmin - jossa kerrottiin että lanka on täyttä villaa.

oih.

tää tuli sikälikin sopivaan saumaan että mulla taitaa taas pikku pms oireiluja olla..ihan pieniä siis vaan, mitä nyt yksinäni kiukuttelen ja murisen maukalle ja voitteko kuvitella..se tosiaan oli lähdössä kauppaan ja kysy että mitä mä sitte haluisin syödä, että perjantaina vasta käydään sitte 'oikeesti' kaupassa. no ei siinä mitään. mut sitte ku se lisäs et se meinas ostaa jotain mikroruokaa ni mä rupesin itkemään! xD. ihan sairasta. mut ku mä en katsokaas halunnu mikroruokaa..(enkä kyllä muutenkaan niistä tykkää, mun mielestä ne on semmosia duunijuttuja et kotona pitäs syödä jotain..ruokaa) mut ei se ehkä ihan itkun arvosta oo..? onneks tietää että tää menee parissa päivässä ohi.

ja onneks tämä hetki on nyt, eikä esim ens viikolla ku oon ma-la jonkunnäkösen kassan takana hymyilemässä.

keittiön verhoista tuli muuten tosi hienot :). nyt ei oo sitte enää ku nää olkkarin verhot. mä en oikeen vielä oo ihan varma että minkä väriset niistä tulee. tosiaan niin! makkarin verhot, tai verhokangas siis, löyty kaapista..olenko mä jo kertonu tästä, en kai? no. mä oon joka tapauksessa ostanu sen kankaan joskus vuonna nakki ja peruna jostain postimyyntihässäkästä. jotexilta itse asiassa, toi oli niitä viimesen sivun kankaita - niitä tuli aina joko 5 tai 10 metriä ja ihan ilmaseks, tyyliin just euron metri. tai siis toi on muuten myös markka-aikasta mut se oli kyl just joko 3 tai 5 markkaa metri (eurohan tunnetusti on just sen verran ;)). no niin, se on siis ostettu ku kerta halvalla saa, ja tähän mennessä se on kulkenu kaapista toiseen eikä oo ikinä halunnu mikskään. nyt siitä - ja muusta vanhasta sälästä - tuli siis verhot. vihdoin. ja vielä sitä on, katsotaan mitä siitä tulee.

keittiön verhokangas löyty taas noista 'tilkuista' mitä maukan mummolta tuli. sil on ilmeisesti eri käsitys tilkuista ku mulla, koska mä oon tosiaan nyt tehny tosta iki-ihanasta kankaasta keittiöön verhot ja myös patakintaan. tai no sen oon vasta leikannu. ja sitä on siis edelleen jäljellä niin, että mietin just josko tekis essunki siitä..

olohuoneen verhot on siis ainoot joihin joutuu laittamaan rahaa kiinni. sopii mulle, voin sitte hyvällä omallatunnolla tuhlata siihen vähän enemmän :).

olohuoneen verhoista taitaa tulla ihan perinteiset suorat verhot. tai voi olla että teen yläkapan ja sitte pitkän verhon tohon partsin oven eteen, ku tohon ei kuitenkaan tarvii ihan 'oikeita' verhoja. ja koska sekä keittiössä että makkarissa on jotain ihan muuta - kerranki näin vähän enemmän vaivaa verhojen eteen :) - ni se tasapainottaa sitten vähän.

sitä paitsi koska mulla on toi taulu olkkarissa ni mä en halua että mikään vie siltä yhtään huomiota pois. sen takia toi väriki on niin vaikee valita. ai mikä taulu? no mä sain synttärilahjaks aivan mielettömän mahtavan, upean ja kauniin taulun. maalaaja on jarno järvinen, ja tyypillä on useita aivan upeita tauluja, käy katsastamassa! minun tauluani et luonnollisesti tuolta löydä, koska se on minulla :).

koirani tahtoo lenkille, lähdettävä se on. taidan laittaa uuden ponchoni päälle ja vähän hienostella :).