sitä siis, iloista aprillipäivää kaikille :)

ja myöskin oikein hauskaa palmusunnuntaita!

onpas juhlia osunut yhelle päivälle ;). mä en tänään aio sitten uskoa yhtään mitään, joten teppo: ihan turha yrittää, sulta varsinkaan en usko en sitte sanaakaan. en.

mutta päivän piristykseksi haluaisin kuulla minkälaisiin aprillipiloihin te olette törmänneet? joko tänään tai aikaisempina vuosina.

aiemmista vuosista en muista minä juurikaan..paitsi kun teppo huijas mua että duuniin tulee kellokortit. (teppo siis huijaa mua ihan aina, oli aprillipäivä tai ei. mä en tosiaan ymmärrä että miks mä vieläki vaan tyhmänä meen lankaan..tosin täs on nyt käyny vähän niinki että sitte ku se selittää jotain juttua, mikä on totta, mut kuulostaa uskomattomalta ni sit mä en kyllä usko..) tänä vuonna, siis tänään, eli tämän päivän itä-savo taas kerto että koko savonlinnasta poistetaan liikennevalot =D. siinäpä sitä oltas.

palailen vielä myöhemmin päivän niksikeittiön kanssa. tulin luvanneeksi että laitan kasvivärjäyksestä tietoa kun just iltalukemiseks siihen vähän tutustuin.