siitäs saitte. mulla meni hermot. töissä siis. töissä numero yks, jotka on siitä hyviä että saa ite määritellä työaikansa ja siitä tulee ihan joka kuukausi ainakin jotain rahaa. siitä taas huonoja, että mä stressaannun jos mulla ei oo kaikki paikat tiptop-kunnossa tai jos en heti ehdi johonki. ja siitä huonoja että yhdessä paikassa on kaks perinteistä (lue: v****maista) keski-ikästä naisihmistä vastaavina töissä. ja gsus sitä vikinän määrää. ihan oikeesti, aivan sama onko sitä tavaraa vähän vai paljon ni sitä ei vaan oo sopivasti.

tänään mä olin siis menossa töihin ja mua alko ottaa isosti päähän jo siinä vaiheessa ku läksin kotoa. se ei ole kivaa. eikä ollenkaan normaalia. siis eihän sitä aina huvita mennä töihin, mut harvoin on ihan semmonen olo et tekis vaan mieli kiroilla ja kiukutella ja ehkä vähän heitellä pari tavaraaki. mä kävin sitte kaikki kivat paikat ensin ja keräsin hyvää energiaa..ja niin, kävin vähän lankaostoksillakin siinä sivussa. novitan suvi-lanka on sitte mun uus lemppari alkaen nyt. tai alkaen pääsiäisenä ku sitä käsiini sain. no en nyt mene tähän lanka-asiaan ollenkaan koska niistähän mä voin paasata vaikka ihan koska vaan ja joka päivä.

töissä mulla sen sijaan ei mee hermot joka päivä. ei ainakaan niin pahasti että soittasin pomolle ja ottaisin lopputilin =D. no tänään meni, mä ihan todellakin kävelin sieltä hiton kamalasta puljusta pihalle, totesin että taas ne ämmät nauku ja taas mua ottaa päähän ja nyt se sitte riitti. semmosta tänään siis :).

nyt on muuten ihan todella hyvä olla.