kuka muuten on ylipäätään keksiny sanan meemi? mitä se muka tarkottaa? oonko mä ihan ainoa kenen mielestä se on tyhmä sana? alankin tästä eteenpäin käyttämään sanaa 'kysely'. joka tapauksessa, mulla on minuutin työtauko ja sen aikana oon jo ehtinyt tän löytämään, joten venytän sitä toiseen minuuttiin vastatakseni tähän hauskuuteen.

1. OIKEA NIMESI: sini

2. GANGSTA NIMESI: (ekat 3 kirjainta etunimestä plus izzle.) sinizzle

3. ETSIVÄNIMESI: (lempiväri ja lempieläin) sininen vimmu-koira (pakko on kyllä sanoa että sininen ei oo mun ehdoton lemppari, mä ku tykkään monista väreistä - siis kaikista - mutta eri paikoissa sitten eri väreistä. eli mulla ei ees oo semmosta oikeeta lempiväriä.)

4. SAIPPUAOOPPERANIMESI: (toinen nimesi ja tämän hetkinen sijaintipaikka) talvikki savonlinna


5. STAR WARS NIMESI: (ekat 3 kirjainta sukunimestä, ekat 2 kirjainta etunimestä, ekat 3 kirjainta äidin tyttönimestä) vilsilah


6. SUPERSANKARINIMESI: (toinen lempivärisi, lempijuomasi). oranssi rasvaton maito (ei kuulosta kovin sankarilliselta..)


7. IRAQ-NIMESI: (1 kirjain etunimestä, 3 kirjain sukunimestä, mikä tahansa kirjain toisesta nimestä, 2 kirjain äidin tyttönimestä, 3 kirjain isän toisesta nimestä, 1 kirjain siskon/veljen nimestä, viimeinen kirjain äidin toisesta nimestä) s.l. naaai

pikku muoksmuoks iraq-nimeen..vaikka mä kuinka tavaan ni mun toisessa nimessä EI ole n-kirjainta =D, pikku lukihärö iskeny. eli uusi ja oikea iraq-nimeni olkoon s.l. taaai. jeh. näin se menee.

9. INTIAANINIMESI: (lempiväri ja lemmikkisi nimi) vihreä vimmu (kostoks otin tähän sitte toisen mun lempiväreistä..)

Ja tässä samalla haastan kaikki tämän lukevat kertomaan kommentteihin joko iraq-nimensä tai supersankarinimensä.

oonko mä muuten ainoa kenen maailmassa numeroiden 7 ja 9 välissä on vielä numero 8?