oikein ihanaa viikonloppua ihan jokaiselle J. mä saan ihan täysillä keskittyä lankoihin, kankaisiin ja muihin hölpötyksiin (vaikka mun uusiin leimasimiin J). siinä sivussa on kai pakko käydä vähän töissä ja postitella parit cd:t, mutta muuten..ei mitään! ihanaa. päässä pyörii miljoona ideaa ja jos vaan roikun blogistaniassa, niistä ei yksikään toteudu. joten mä irtaudun ulkopuolisesta maailmasta.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

meiän aamulenkin varrella (ai miten niin kaavoihin kangistunutta..) on maailman ihanimmalta tuoksuva puu. mä en tiedä mikä puu se on, näyttää ihan tavalliselta puulta vaan..siinä ei siis oo kukkia eikä mitään, mutta se tuoksuu aivan täydellisen taivaallisen ihanalle kevätpäivälle! se alko tehdä lehtiä ehkä 2 viikkoa sitten, ja heti ku ensimmäiset pienen pienet lehdet alko näkymään ni se jo tuoksu. voi vitsi..harmi ku sitä tuoksua ei saa blogitettua.

 

sitten joskus ku mä saan oman pihan, mä haluan semmoisen puun sinne. siitä pihasta on kasvamassa kohtalaisen kokonen, koska siellä pitää olla myös omenapuita, marjapensaita, mansikkamaa, perunamaa, kasvihuone..niin ja tietysti tilaa leikkiäpelatajuostaympyrää, grillikatos..no tossa kai tärkeimmät, mä oon niin vähään tyytyväinen ;).

 

mutta niin..oikein hauskaa helatorstaita kaikille, ja ihanaa pitkää viikonloppua niille onnekkaille jotka semmoisesta pääsevät nauttimaan. niinku maukalle vaikka J. ja muille kans.