kiitokseni kaikille tähän mennessä arvontaan osallistuneille, hilpeää tarinaa kurotte kasaan =D.

kävin äsken rannalla neulomassa. tuossa laiturilla neulomisessa on omat riskinsä, ja luonnollisesti pahin tapahtui. siellä lepää saimaan pohjassa mun puikko, murrrrr. oisin käyny uimassa sen mut siellä oli just sen verran ihmisiä että en halunnu mennä veteen ilman vaatteita enkä myöskään täydessä vaatetuksessa. käyn illalla kurkkaamassa, jos ei siellä oo ryysistä ni juoksen ensin lenkin ja sitte järveen.

tutustuin siellä rannalla myös timppaan, joka ihastui muhun. timppa on noin 50-vuotias alkoholisti joka tarjos mulle taskulämmintä kossua kolmen vartin pullosta. kerroin sille aika nopeesti että mulla on mies. no oisin mä kertonu vaikka se ois ollu 25-vuotias rantaleijonaki, mut en ehkä ihan heti =D. en siis myöskään ottanu sitä kossua, vaikka harvoin moisesta kieltäydyn.

597594.jpg

eilen olin tosiaan tekemässä uutta aluevaltausta ja olin päivän konsulenttina. myin sitte metwurstia kaheksan tuntii ja hei, jos teillä tulee jotain kysyttävää kotivaran metukoista ni mä tiedän niistä apaut kaiken. ihan kivaa se oli. hienosti onnistuin vakuuttamaan ihmisille että herkkua on, kun itse en siis lihaa syö.

hain sitä yhtä työpaikkaa tossa joku aika sitte..hakuaika ku oli ohi, ni tiesivät lehdessä kertoa että 300 hakijaa oli. en tiedä montako ne sinne ottaa, mutta ei kuitenkaan kaikkia kolmeasataa ;). joten kun ne eilen soitteli mua haastatteluun ni mulle tuli siitä jo niin hyvä mieli että en ehkä ees hajoo vaikken sitä duunia saiskaan.

nyt mun täytyy mennä purkamaan toi kaveri mikä on alotettu ainoilla 5mm puikoilla mitä mulla on, ja alottaa uusiks semmosilla puikoilla mitä on se kaks.

tänään pitäis myös vaihtaa parvekkeella järjestys vähän parempaan. niin että siellä voi neuloa ja ruskettua samaan aikaan, ja mielellään niin että pyykinkuivausteline voi olla siellä aina niin ettei se häiritse. siellä viettää mielellään aikaa ku se on niin kivan kokonen. iltasin on ihana istua ja katsella auringonlaskua..

597592.jpg

ainii..näppiksessä oli jotain..muruja. en tiedä mitä mut lopputulos on se, että s-kirjaimessa ei ole sitä namikkaa. anteeks, iskä.