mistä se johtuukin että lyhyet päivät on aina niitä pisimmän tuntusia..kävin tekemässä kolmen tunnin pätkän että noi sai pidettyä palaverin ja oikeesti katoin vähintään vartin välein kelloa. vaikka siis oli tekemistä ja kaikkee. se nyt ois vielä puuttunutkin että ois joutunu vaan hengailee tai tekee jotain 'keksittyjä' töitä, huh mikä ajatus.

tosin tänään ei tunnu mikään muukaan kiinnostavan. aamulla sain yhden niistä ihanista salaisista tehtyä, se lienee aino mitä oon tänään saanu aikaseks. puolet aamusta meni kyllä puhelimessa :), iloisia uutisia - lisää lapsia maailmaan. ihanaa, onnea vielä kerran! nyt mä tiedän 8 ihmistä jotka on raskaana, muutama vaan ihan jotain tuttuja ja loput sitte enemmän tai vähemmän läheisiä ystäviä. vauvabuumi, etten sanoisi.

en tiedä pitäskö munkin alkaa lisääntymään..käytiin perjantaina kaupassa ja ostin kokonaisen kirjolohen. hetken päästä huomasin että kah, mähän kannoin sitä sylissäni ku pientä vauvaa - pääki oli tuettuna. maitohyllyn edessä ku kökötin ja katse haki jotain kermaviilin tapasta, huomasin että ajatuksissani taputtelin sen kalan peppua, tai sitä kohtaa missä vauvan peppu ois ollu. kaloilla ei varsin taputeltavaa peppua ole. no vielä mä vähän ajan päästä seisoin siinä käytävällä ja odotin maukkaa. kas vain, löysinpä itseni heijaamasta sitä hemmetin kalaa. mä en tosiaan tiedä mitä mut nähneet ihmiset on mahtaneet ajatella ;).

kai se on joku alkukantanen äidinvaisto, mulla ei nimittäin edelleenkään ole mitään vauvakuumeen tapastakaan havaittavissa. en siis oikeesti aio myöskään alkaa lisääntymään. ja sitte jos joskus aion ni kysyn kyllä myös tuon miehen mielipidettä, eli ei ole kysymys vaan mun aikomisista tai aikomatta jättämisistä.

sain eilen blogikierroksella huippuidean (no, omasta mielestä ainakin) noihin anna hyvän kiertää-lahjuksiin. nyt mä tässä arvon että tekisinkö sittenkin reiluuden nimissä kaikille samanlaiset mutta erilaiset, on niin kovin vaikeaa tämä päättäminen..tosin jos siis päättäisin tehdä kaikille samanlaiset erilaiset, ni mitäs mä tolle ja tolle sit tekisin..vaik se nyt ei oo ennenkään ollu mikään ongelma. lähinnä nurkat pullistelee kaikesta mitä on tehty lähinnä vaan tekemisen ilosta.

kukas kukas se olikaan joka oli ilmottautunu vielä sinne joukon jatkoksi...en muista nyt, mutta siis ei ole myöhäistä. tulen lähiaikoina kerjäämään osotetta, tai jos nyt tätä luet niin osotteen voi laittaa tuonne sähköpostiin tulemaan.

ja cd-levyjä odottelevat, tämäkin hoidetaan keskiviikkona. levyt tuli mun luo jo hyvinkään reissulta mutta kun ei riitä aika ja energia. ainakaan samaan aikaan. nytki väsyttää vietävästi, lienee matalapainetta. tai huonosti nukuttuja öitä. ehkä jopa näiden yhdistelmä.

ai. ja mun mielestä hopee ei tod oo häpee. eniten erkan takia oisin toivonu kultaa. se on jotenki niin sympaattinen mies. ei siis sillä ettei olis harmittanu ;).