moi. jos jotakuta kiinnostaa ni just meni hermot. aion lopettaa ompelemisen siis aivan loppuiäkseni. murrrrrr ja ärrimurri mie sanon..huoh. no ei, se on kai jatkettava harjotuksia :).

snyylle piti kai sanomani että ei haittaa, ei kiirettä :). muistaakseni en vielä tätä oo sanonu..? pää alkaa lahoomaan ku on niin paljon töitä ja huonoja yöunia.

kiitoksia kenkäkehuista, mä osaan jo kävellä niillä :). en ehkä kovin täydellisesti mutta että kuitenkin.

vappu meni mukavasti, katiskasta löytyi miljoona ahventa mutta olivat niin pieniä että päästettiin takasin. ajattelin että jos nyt on niinku kiltti, ni sitte ne haluu kesällä mun savustuspönttöön ku ne on isoja. näin se mennee?

sain pipsulta ihanat ihanat korvikset, esittelen niitäkin tässä jonain päivänä. kuten huomaatte, tämä on pikapäivitys ja huomenna se ois taas reissuun lähtö. ja voin muuten kertoa että sit aion muutaman viikonlopun viettää ihan vaan kotona.

vimmun käytin perjantaina lääkärissä kun se taas valvotti pari yötä. mitään vikaavikaa ei löytyny, selässä on jotain..nikamat joko kulunu tai muuta. sain 4 vaihtoehtoa mitä tehdä ja niistä piti sitte valita koiralle paras hoito. hiton vaikeita päätöksiä. lopulta mä kuitenki päädyin siihen että kun kiloja piti koiralta saada pois, ni eläinlääkärin laihisruualla aletaan ja sitte jos ei selkä parane ku ne pari kiloa on lähteny, ni sitte ruvetaan vasta miettimään lääkitystä (ois tullu 2 vkon kuuri isoilla annoksilla tulehduskipulääkettä ja ehdoton liikuntakielto..ei oikein kuulosta hyvältä meiän vimpulalle :)) tai röntgeniä (ois vaatinu vahvan rauhotuksen ja ne nyt ei oo koskaan hyväks ton ikäselle koiralle).

noh, jotta sais eläinlääkärin laihisruokaa, pitää tietty olla kunnossa joten otettiin parit verikokeet. selvis samalla ainaki yks mikä mättää. munuaiset. ei onneks vielä mitään vakavaa, luultavasti ruokavaliolla saadaan arvot normaaleiks. sai sitten munuaisia parantavaa (joo väärä sana, ei jaksa miettii) ruokaa. onneks vimmu tykkää siitä aivan hulluna. lempiherkut on onneks kurkku ja porkkana, niitä ei siis kielletty mutta vähentää pitää niitäkin. liha on ainoo joka on ehdottomasti kielletty joten vimmu seuraa mun jalanjälkiä ja ryhtyy kasvissyöjäks. on siinä ruuassa lihaa mut sitä enempää ei saa tietty antaa ja varsinkaan ihmisen ravinnoks sopivaa lihaa.

mä nyt ehkä ensimmäistä kertaa tajusin ihan kunnolla että mun vimmu vanhenee ja jonain päivänä mä joudun luopumaan siitä. mä en tosiaan tiedä miten mä selviin siitä.

neuloin muuten modasta sen boleron viikonloppuna. jouduin tietty purkaa sitte ku olin sen päätelly, ni sen päättelykiekan ku toki siitä oli tullu liian tiukka. aargh. purettua sain, nyt silmukat odottaa noukkijaansa ja mie parempia hermoja. niin siis ei se kansikuva.

tänään oon ollu kaks kuukautta muuten polttamatta. sen kunniaks aion olla viikonloppuna kännissä jonain päivänä. ettäs tiedätte :).

onnea uuden asunnon omistajalle, tänään se tais olla?

nyt mä ompelen ton prkleen rääsyn loppuun vaikka mikä ois. nih.

moikka.