just luin jostain..missäköhän mä seikkailinkaan, en muista (yllättykää nyt..) mutta kuitenkin, postin toilailuista ja..hemmetti, mun on pakko ettii ne sivut. no ei tietysti löydy. no tää henkilö oli kuiten taistellu postin kanssa kerran jos toisenkin, ku heille lähetetyt kirjeet oli palannu takas lähettäjälle ja päällä vaan postin merkintä 'muuttanut'. postiin kun oli palautetta laitettu ni sieltä tuli takasin just näitä sähköposteja, jotka on kirjotettu yleispäteviksi kaikkiin reklamaatioihin..jotka ei ensinnäkään vastaa esitettyyn kysymykseen ja sitte vielä kaiken huippuna tuovat julki että tuskin aikovat mitään tehdäkään, ja saavat vielä vastineen vastaanottajalle semmosen olon että..niinku ketuttaa.

muoksmuoks: teksti löytyypi täältä, kiitti pipsu vinkistä :).

jos joku muuten pai tö vei sattuupi muistamaan mistä tää teksti löytyy ni kertokaa, kommentoikaa, kiitos :).

noh. nyt se posti on sit pilannu mun elämäni. noooo, tuossa oli ehken pientä liiottelun makua ;). mutta mun paketti, jonka siis lähetin snyyn ominaisuudessa eteenpäin, ei menny perille. ikäänkuin se ei olis jo tarpeeks surullista, ni aaaaaaaaargh..no. siis niin, soitin sinne postiin ja olin että moi, paketti kadonnu, voitteko auttaa. joo ne lupas tehä siitä semmosen virallisen tutkinnan. kiitos. kysyivät sitte tietysti kaiken mahdollisen siitä paketista, miltä se näyttää ja mitä siellä on ja niin päin pois.

tänään mulle tuli siitä lappu kotiin, johon oli tunnollisesti kirjattu kaikki - mun nimi ja osote ja puhelinnumero ja paketin ulkonäkö ja sisältö ja..siis kaikki. toki mä siinä vaiheessa jo ajattelin että prkl, se on varmaan menny myös mun snyylle se posti, ja mun piti mennä sille kommentoimaan että ei missään nimessä avaa postia joka hälle tulee =D. en ehtiny. eli nyt ne on ensinnäkin hävittäny mun paketin. joka sinänsä on jo ärsyttävää. ja myös mut on paljastettu :(. mä oon aivan murtunu. tosin on ihme etten aikasemmin jääny kiinni ku yks kaks oon tajunnu että pyöritään samoissa paikoissa. tosin niin, pyöriihän aika moni muukin samassa paikassa ja vaikka mun snyy kävis salaa nimellänsä kommentoimassa mun tekstejä päivittäin, ni mä en kyllä tajuis mitään. mut vähän vainoharhaseks tulee..no. joka tapauksessa kaikki on pilalla. mun elämä on pilalla, mun kesä on pilalla, koko snyyyyy-asia on pilalla ja pyh vaan kaikelle.

joojoo ei se niin vakavaa ole :), mut oikeesti harmittaa. ja oma mokahan se oli kun en tajunnu että oisin voinu laittaa neuleystäväemon hoitamaan tota pakettiasiaa tai jotain..tai olla vaikka hoitamatta sitä ;). no. eipä voi mitään. puran lopun kiukkuni siivoamiseen.

 

anim337.gif

tässä mä hypin kiukusta vaikka se näyttääki riemukkaalta..