höh ja pöh ja pah. hemmetti. mä olisin niiiiin kovin halunnu näyttää teille mun pistoilut ja ennen kaikkea mun ihkauudet ihanat villasukat. on muuten hauskaa tehdä välillä itelle jotain :), vaikkakin mun ei kuulunu niitä tehä mulle. mutta niistä ei tullu täydelliset ni päätin että pidän ne ite. ja ne on ihqt.

mutta jostain syystä jossain joku mättää ja ku mä en tajuu tietokoneista ja kuvansiirroista juuri mitään, ni en jaksanu ees paljon yrittää. eli en pääse esittelemään tekeleitäni. mut joku toinen kerta sitte. eli sitte ku maukka hoitaa kaiken kuntoon :). sillä on tänään muuten toisiks viimenen koulupäivä, tänä vuonna siis. vähänkö on aika menny nopeesti!

no, nyt ku en voi esitellä mitään ni muistutan taas tietysti arvonnasta (pakkomielteenomaisesti, joo) jos siihen ei ole vielä joku osallistunut. ja tosiaan, palkinnoksi ei ole välttämättä luvassa lankaa tai neuloma-asioita, vaan ihan olin ajatellut voittajalle räätälöityä palkintoa. jotain pientä kylläkin vain..mutta niin, eli siihen voipi osallistua kaikki maailman ihmiset :).

sit on vielä pakko mainostaa, taisin luvata jo joku aika sitten esitellä teille uuden, hauskan blogituttavuuden. en oo kyllä muistanu kysyä vielä lupaa mutta teen nyt tän väärässä järjestyksessä, ensin annan linkkivinkin ja sitte juoksen kysymään lupaa siivousmuijalta.

hain muuten aamulla ku oltiin lenkillä (vimmu ystävällisesti päätti klo 6.15 että on tullut aika herätä =D), ni kieloja. tai on niitä tossa jo ollu muutamakin maljakollinen, mutta nuppuja vasta. nää oli auenneita kavereita ja poimin ainoastaan 10 kukkaa (nuppujen sekaan tungin), ja silti on koko kämpässä ihana kielon tuoksu. ihmettelin ensin että vieläkö se tuoksuu noin voimakkaasti ku pesin eilen lattiat jollain kesänraikkaalla. mutta niin, kielot. ihania.

hieman asian vierestä - joka ei muuten taida olla täällä edes mahdollista - oon pessy tolulla noita lattioita, siitä on tullu mun lempipesuaine. ja nyt ku käytin viimeset siitä andysta joka löyty jostain kaapin nurkasta, ni en ihmettele. siis tolu on kyllä paljon parempaa.

nyt mä otan juanesin ja sauvat mukaan ja lähen kävelylle, moikka.