nonni..mistäpä sitä alottaisi..? alotetaan suurilla, hymyilevillä kiitoksilla! torstai oli siitä ihmeellisen ihana päivä että postipate muisti minua kahdella huippuihanalla paketilla J. toinen oli jo tutuksi tullut ruskea kirjekuori tutulla käsialalla – snyyni! toinen olikin tuntemattomampi käsiala ja arvelin että nyt se tapahtui, salaiset sukkani tulivat! mutta ei. sukkia on siis ilo odottaa vielä jonkun aikaa J. paketti oli täydellinen yllätys ja sai minut aivan hämmennyksiin! anna hyvän kiertää osiooni ilmoittautunut tuula oli laittanut minulle paketin. kovin olin ihmeissäni, minunhan se piti hänelle paketti laittaa.

 

ja samalla muuten taas kerran anteeksi kaikille, paketeissa tuntuu kestävän..kovasti yritän niitä saada kasaan mutta koko ajan on jotain joka on tehtävä hetinyt..älkää hermostuko. ja sinille tiedoksi, en saanut sähköpostiisi vastattua..et siis ole myöhässä, vielä ehtii J. noniin, mutta pakettiin. ihanaan pakettiin, katsokaa: ihana.

 

572987.jpg

 

neulat oli kiltisti ojossa mutta joutu heti käyttöön ja en nyt sitte ehtiny (köh..) laittaa niitä takasin. mutta siis suuri kiitos! tässä tämän ihanuuden toinen puoli:

 

572989.jpg

 

mukana oli vielä levyllinen salmiakkisuklaata, pala pellavaa ja vyyhti pellavalankaa. joille siis todellakin on käyttöä, kiitos!

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

tuntuu siltä että mun makumieltymykset on hyvin hanskassa koska snyyn paketista paljastui taas salmiakkia ja suklaata erikseen =D. suklaa tuli heti käyttöön – oli pientä hermojen kiristystä ja pms:ää ilmassa ja mikä vois auttaa paremmin ku fazerin sininen? salmiakit pakkasin laukkuun ja voi miten onnellinen mä olin niistä heti perjantai aamuna ku herätessäni totesin että voi luoja! mikä darra! mutta ei hätää, aspiriinia ja salmiakkia ja mä olin taas ihan kunnossa. joten sinä, erittäin salainen, onnistuit ajoituksessasi täydellisesti. niin, paketissa oli myös ihana syksynvärinen kerä sandnesin mohairia:

 

573002.jpg

 

mahdottoman upeeta. oon muuten kokeillu kerran jos toisenkin niitä salomonin solmuja. nyt se sujuu jo sen verran mainiosti, että uskaltanen ryhtyä ihan 'oikeaan' työhön. mikä tarkottaa siis sitä edellisen paketin kitten mohairia ja niitä ihku-helmiä.

 

snyy sai mut ihan täpinöihin laittamalla kirjeeseen 'terveisiä maukalle ja vimmulle', ja vielä perään 'erittäin salainen'..tuli ihan semmonen olo että voi että, kuka sinä olet!? toisaalta tätä viimestä pakettia odottaa ihan hirveesti, toisaalta taas ei ehkä haluiskaan vielä tietää että kuka se siellä on osannu ostella mulle just kaikkia oikeita asioita! jänskättää :).

 

sitten niin..torstaina lähdettiin reissuun. tällä kertaa nokka kohti etelä-suomea, pitkästä aikaa. lauantaina oli taidenäyttelyn avajaiset helsingissä ja sitä varten oli edessä yhdistetty hyvinkää-helsinki reissu. tällä kertaa olin fiksuna tyttönä päättäny että en ees ilmota kelleen että oon tulossa vaan meen vaan ja oon vaan ja nään ketä nään enkä ota mitään paineita. kaikki nää muuton jälkeiset reissut on menny lähinnä stressatessa sitä että keitä kaikkia pitäis nähdä ja blaaa. aika hyvin siinä saa viikonlopun pilattua ku aikatauluttaa sen ihan huolella. nyt oli oikein tosi mukava mennä.

 

niin, tosiaan, kaikille siellä päin liikkuville ilmainen vinkkivinkki. jarno järvisen näyttely on 25.5. asti galleria 4-kuudessa, osoitteessa uudenmaankatu 4-6. kannattaa käydä katsomassa vaikka ei olis varaa edes ostella. aivan upeita teoksia. vastapäätä galleriaa löytyy bar9, jota myös suosittelen. mukava fiilis ja hyvää olutta (siis toisin ku muissa baareissa yleensä ;)).

 

avajaisissa oli mukava, rento tunnelma ja pysyin pystyssä uusilla kengilläni, jee! niiten seuraksi sain ku sainki tehtyä sen boleron sieltä modasta, mustana siis. tässä tämä, kuva on huono mutta on silti:

 

572963.jpg

 

oon tosi tyytyväinen että tein ton, aivan ihana päällä ja keräs aika paljon kehujakin :). tulen aivan tasan varmasti käyttämään sitä usein. nopea oli tehdäkin, ja helppo. uusimmasta modasta siis jos innostuit. samaisesta modasta löytyi siis se hameen kaava, tässä pikku osviittaa mallista:

 

572982.jpg

 

eli aika perus. tommonen alaspäin reilustikin levenevä, ja aivan ihana! siis ihana päällä ja ihanan näkönen. mä tunsin itseni niin kauniiksi kun laitoin ton hameen päälle. oli ihanan naisellinen olo, jonka ne korkokengät kyllä kruunas täysin! virkkasin siihen ton kukkasen tosiaan vielä torstaina.

572985.jpg

 

juhlissa mulla oli samoilla kaavoilla vetästy hame, mutta juhlakankaasta, joka ei valitettavasti pääse tässä kuvassa oikeuksiinsa:

 

572994.jpg

 

paljetteja ja kirjailuja..ihanaa kangasta. ja mahottoman helppo ommella, ton punasen kanssa mä oikeesti olin aivan helisemässä! helma on purettu 5 kertaa ja hermotki menetetty kertaalleen. tosiaan, ne kengät..niissä ei ollu muuta vikaa ku se korko =D. vuosikausiin ku en oo korkokenkiä pitäny ni ois se pitäny ehkä tajuta että ei niitä sitte kannata tommoseks illaks laittaa..ensin seisoin siellä galleriassa kovilla lattioilla (nii ja autolla vaikka mentiin sinne päin ni ei se parkkipaikka ihan siinä vieressä ollu..käpykäpy siis) 2 tuntia, sitte keskustaan ja sitte vielä hyvinkäällä ja kaiken huipuks ku pääsin medariin ni mä olin just se ensimmäinen ihminen jolle ei ole tuolia ja siinä se oli sitte seistävä vaan. onneks tuoli kyllä irtos suht nopeesti..sitte ku sen pari kaljaa sai vielä nassuunsa ni johan sitä piti lähtee joraamaanki ja voi luoja..sunnuntaina ei ollu meinaan varpaissa tuntoa sitte yhtään. melkein olin jo varma että ne menee amputoitaviks mutta ei sentään. nyt on jo ihan semmonen olo että vois ehkä laittaa noi kengät taas jalkaan.

 

hyvinkäälläkin oli oikein mukavaa. oli oikein lomafiilis ku sattu mukavat säät ja porukoitten lellittävänä sai olla. on se joskus kyllä kivaa vaan istua valmiiseen pöytään :), kiitos taas. paljon jäi ihmisiä näkemättä mutta paljon ehdin kaikkia nähdäkin. oli kyllä ihanaa. nyt ei jaksa simppa enää kirjottaa mitään, kovin on ryytyny olo..töihinki pitäis hitto kohta lähtee. ois ollu kiva ku ois tää päivä viel ollu vapaata mutta eiköhän tämä tästä. kenties huomenissa tulee loput kuulumisista.

 

ai..melkein se unohtu. se huovutettu laukku:

 

572978.jpg

 

on kyllä ollu reilusti käytössä. just oikian kokonen!

 

ai..ja suville piti vielä sanoa..tuli tossa matkalla eilen mieleen siitä ku kysyit että ollaanko me sitte kesällä joka viikonloppu mökillä. ni jos sä ilmotat että olet tulossa ni toki sen mökkireissun jättää mieluummin väliin ku sun näkemisen :).

koskee itse asiassa kaikkia muitakin teitä, jotka tänne ootte ajatellu matkustaa.